Hotel Astor Court ***

6,8

4 reviews over Hotel Astor Court in het Nederlands

Centraal gelegen hotel

MF, 12-11-2017

hotel is op loopafstand gelegen van de metro

service van de baliemedewerkster was prima

kamers zijn gedateerd maar nog steeds voldoende

kamers werden elke dag netjes schoongemaakt

de keuze van het ontbijt was karig (niet eens plakje kaas)

gevoelsmatig waren alle deegvarianten niet echt vers

Matig hotel op goede locatie

Padtjes, 23-10-2013

Dit hotel ligt geweldig, op ongeveer 5 minuten lopen van Oxford street. (Het ligt tegenover de BBC.) De kamers vallen echter tegen. Wij hadden appartement 11. Het was heel oud. Er was 1 kamer met een 2- persoonsbed en een bureau en een kamer met 2 losse bedden, 2 houten stoelen en een houten bank. De bedden waren wel goed, maar voor lange mensen zullen ze te kort zijn. De keuken bestond uit een aanrechtblad, een kraan, waterkoker, koelkast en magnetron. De grootste tegenvaller was de badkamer. De waterdruk was zo laag dat je kou stond te lijden onder de douche. Er kwamen echt maar een paar druppels uit. Shampoo krijg je daarom ook bijna niet uitgespoeld. De vloeren van het appartement zijn van hout. Niet prettig als er boven je steeds een kind heen en weer rent. Het ontbijt stelde niets voor. Je kan kiezen uit toast, kleine broodjes, croissants of kellogs. Als beleg alleen jam en kaas. Kortom, het hotel valt tegen, maar de locatie maakt veel goed. Je bent toch de hele dag op pad.

goede prijs-kwaiteit verhouding

yaw, 5-11-2011

wij hadden een erg grote kamer. Oud, maar wel zuiver. Ontbijt karig in een saaie kamer, maar voldoende. Prima ligging.

We hebben een aantal aanbieders voor Astor Court voor je op een rij gezet:

Mooie ligging maar daar blijft het bij

Els, 7-5-2011

Astor court ligt perfect vlakbij Regent street en Oxford street dus alle winkels bushaltes en metro stations zijn in de buurt.

Het hotel is oud, kamers verouderd, oud sanitair, niet al te schoon en niet al te behulpzaam personeel.

In de map op de kamer staat dat ze alles kunnen regelen maar als je wat gaat vragen weten ze het niet of is het veel moeite.

al met al hebben we er geslapen maar deze boeken wij niet meer

We hebben een aantal aanbieders voor Astor Court voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astor Court in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astor Court zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Astor Court scoort een 6.82 uit 10 op basis van 9 reviews.