Coronavirus en jouw vakantie: bekijk de laatste ontwikkelingen.

Advertentie

Hotel Arriva

4.8Matig

Score uit 10 reviews

Engeland, Groot Londen, Londen



Overzicht

4.8Matig

Score uit 10 reviews

  • 7.1Ligging
  • 4.9Service
  • 3.1Prijs/kwaliteit
  • 4.8Eten
  • 3.9Kamers
  • 6Hygiëne

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Arriva voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com
2
trivago
trivago
3
Expedia.nl
Expedia.nl

Hotel info

  • Restaurant
  • Wifi
Meer hotel info
Map Tonen op kaart

Reviews

10 reviews over Hotel Arriva

Review schrijven

Beoordelingen

4
6

Toon reviews van reizigers

Sorteren:


  • 2019
    5Corine02-06-2019

    Zeer matig

    Kamers hebben dringend update nodig. Foto’s zijn niet representatief. Ontbijt is basic. Prijs kwaliteit, zelfs voor Londen, niet oké. Ligging is prima.

    Rapporteren
    • 7Ligging
    • 5Service
    • 3Prijs/kwaliteit
    • 5Eten
    • 4Kamers
    • 6Hygiëne

    Gereisd met oudere kinderen in juni 2019


  • Oude reviews

    Reviews die hieronder getoond worden zijn ouder dan 2 jaar en kunnen mogelijk niet meer representatief zijn


    5Dirk en Gerda25-10-2016

    Geen tweede keer..

    Goed: centrale ligging (op steenworp afstand King's Cross Station). Kamer en badkamer waren schoon en netjes. Personeel vriendelijk. Voldoende eetgelegenheid in de buurt. Minder goed: Krappe kamer aan drukke doorgaande straat (daardoor 's nachts raam dicht waardoor het weer benauwd werd in de kamer) en redelijk gehorig. Ontbijt was voldoende, maar in een zeer krap ontbijtzaaltje. Ontoereikend voor het aantal gasten.

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 4Service
    • 4Prijs/kwaliteit
    • 5Eten
    • 4Kamers

    Gereisd met partner in oktober 2016

  • 6Danny09-09-2016

    Nooit meer

    Tegen: Vieze kamer en badkamer. Krakende vloeren. Geen airco. Simpel ontbijt (kost extra). Lawaaierige buurt. Geen comfort. Voor: prima wifi en dichtbij de ondergrondse en station. De bagage mag voor en na in de bewaarzone.

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 7Service
    • 5Prijs/kwaliteit
    • 6Eten
    • 4Kamers

    Gereisd met oudere kinderen in september 2016


  • Benieuwd naar de prijzen?

    We hebben een aantal aanbieders voor Arriva voor je op een rij gezet:

    1
    Booking.com
    Booking.com
    2
    trivago
    trivago
    3
    Expedia.nl
    Expedia.nl

  • 6cvandeliefvoort08-11-2012

    Redelijk hotel voor de prijs

    Hotel Arriva, is een echt twee sterren hotel in Londen, het hotel is vrij oud, de kamers zijn erg kklein, maar wel schoon net zoals de badkamer. Het ontbijt is onder in de kelder wat neit erg is, maar het ontbijt is vrij matig. Er is alleen toast aanwezig met jam, boter, ham en kaas. Daarnaast is er cornflakes aanwezig en koffie/thee/jus d'orange en appelsap aanwezig. Het hotel is goed gelegen, dichtbij King's cross/St.Pancrass station, waardoor je ongeveer in 10-15 op Picadilly bent.

    Rapporteren
    • 7Ligging
    • 6Service
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 6Eten
    • 5Kamers

    Gereisd met vrienden in november 2012

  • 4Paul en Antoinette30-12-2010

    Slecht

    Helaas andere beoordelingen gelezen toen ik al had geboekt. Maar ik kan niet anders, dan alles water al is geschreven, bevestigen. Kleine kamer, erg warm, ontbijt een lachtertje. Van de drie nachten dat we er waren, hadden we twee ochtenden geen warm water. Over enige tegemoetkoming viel niet te praten. Enige positieve aan dit hotel is de locatie.

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 3Service
    • 4Prijs/kwaliteit
    • 3Eten
    • 2Kamers

    Gereisd met oudere kinderen in december 2010

  • 1P.O.24-07-2009

    Zeer slecht

    Dat dit zich hotel mag noemen is niet te geloven. Koude douche,lift stuk,gehorig,slechte bedden,ontbijtzaal met veels te kleine tafels waar je met zijn 4-en aan mag zitten. Nee, echt geen aanrader dit. Als je werkelijk nergens om geeft dan kun je dit hotel boeken puur om de ligging, dat is het enige positieve.

    Rapporteren
    • 7Ligging
    • 2Service
    • 2Prijs/kwaliteit
    • 2Eten
    • 2Kamers

    Gereisd met vrienden in juli 2009


  • Advertentie
  • 2M.K.19-07-2009

    SLECHT!

    Erg gehorig, muren lijken wel van spaanplaat, douchen zonder warm water, lift (nog steeds?) stuk, ontbijtkamer kan je aanschuiven aan tafeltjes bij mensen die je niet kent (starbucks zit om de hoek!) en de service is ver ondermaats. Dat ze hiervoor geld durven vragen!!

    Rapporteren
    • 7Ligging
    • 1Service
    • 1Prijs/kwaliteit
    • 1Eten
    • 2Kamers

    Gereisd met vrienden in juli 2009

  • 4Gerben van der Rijt12-06-2009

    Alleen de ligging scoort voldoende

    Alleen wanneer je helemaal niets geeft om eten, service en een mooie kamer is dit hotel een optie. Het ontbijt is echt heel matig. Er is alleen koffie/thee, toast, ham, jam en kaas. Geen jus d'orange of eitje kan er vanaf. Ook hadden we alleen een koude douche en geen electriciteit. Kan gebeuren, maar dan verwacht je wel dat hier op adequate wijze mee om wordt gegaan. Dit gebeurde echter totaal niet. Het personeel van het hotel spreekt nauwelijks een woord Engels en zijn totaal niet doortastend. De service is dan ook gewoon slecht!

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 3Service
    • 5Prijs/kwaliteit
    • 3Eten
    • 4Kamers

    Gereisd met vrienden in juni 2009

  • 4Manon03-07-2005

    Ik verbleef hier in Mei met een vriendin. wij hadden ook bij bookins geboekt en toen wij aankwamen bij arriva hotel, zat deze ook vol. wij moesten ook naar hotel europe. wij dachten dit ziet er wel beter uit dan arriva. maar de kamers waren echt verschrikkelijk, de kamers waren zo klein er paste net 2 losse bedden in en dan kon je er net nog staan. de wc stond bijna onder de douche. het ontbijt was ook verschrikkelijk er zat zelfs schimmel op het brood. wij gaan zeker niet meer terug naar dit hotel.

    Rapporteren
    • 7Ligging
    • 4Service
    • 5Prijs/kwaliteit

    Gereisd in juli 2005

  • 3Weske21-06-2005

    We hadden gereseveerd via Touroperator.Eenmaal bij Arriva aangekomen bleek dat de reservering niet was binnengekomen.GELUKKIG hadden we een bevesteging daarvan uitgeprint en meegenomen zodat de hotelmanager het zelf kon zien.Hij bood een alternatief aan een straat verder op.Bij een hotel waar hij ook eigenaar van was omdat Arriva zelf vol zat.Wij naar het volgende hotel'Europe'.In eerste instantie was het een vooruitgang.Arriva ligt aan een drukke weg en dit hotel lag aan een rustig plein met het station King's Cross aan het einde van de straat.In de kamer aangekomen viel me mond open van verbazing.helaas niet omdat het zo mooi was maar omdat we in een bouwval terecht waren gekomen(zelfs het raam was stuk!)maar aangezien we toch gelijk door moesten(we kwamen voor een concert)en alleen eigenlijk een slaapplek nodig hadden hebben we dat maar laten 'hangen' om te vragen voor een andere kamer

    Rapporteren
    • 10Ligging
    • 8Service
    • 2Prijs/kwaliteit

    Gereisd in juni 2005


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Arriva voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com
2
trivago
trivago
3
Expedia.nl
Expedia.nl

Hotel Arriva info

Algemene informatie

  • Aantal sterren
  • HuisdierenNiet toegestaan
  • Check-outTot 11:00
  • Check-inVanaf 14:00
  • RokenNergens toegestaan
  • Aantal kamers< 100
  • Aantal sterren2
  • Geldautomaat in directe omgeving (1 km)Aanwezig

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Arriva voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com
2
trivago
trivago
3
Expedia.nl
Expedia.nl

Restaurant & Bar

  • RestaurantAanwezig

Wifi

  • WifiAanwezig, Gratis
  • Gratis wifiOp de kamer

Kamerfaciliteiten

  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

Overige faciliteiten

  • InternetAanwezig
  • LiftAanwezig
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Strijkservice

Adresgegevens

Advertentie
Advertentie