Hotel Arriva

9 reviews over Hotel Arriva in het Nederlands

Geen tweede keer..

Dirk en Gerda
25-10-2016

Goed: centrale ligging (op steenworp afstand King's Cross Station). Kamer en badkamer waren schoon en netjes. Personeel vriendelijk. Voldoende eetgelegenheid in de buurt. Minder goed: Krappe kamer aan drukke doorgaande straat (daardoor 's nachts raam dicht waardoor het weer benauwd werd in de kamer) en redelijk gehorig. Ontbijt was voldoende, maar in een zeer krap ontbijtzaaltje. Ontoereikend voor het aantal gasten.

Nooit meer

Danny
9-9-2016

Tegen: Vieze kamer en badkamer. Krakende vloeren. Geen airco. Simpel ontbijt (kost extra). Lawaaierige buurt. Geen comfort.

Voor: prima wifi en dichtbij de ondergrondse en station. De bagage mag voor en na in de bewaarzone.

Redelijk hotel voor de prijs

cvandeliefvoort
8-11-2012

Hotel Arriva, is een echt twee sterren hotel in Londen, het hotel is vrij oud, de kamers zijn erg kklein, maar wel schoon net zoals de badkamer. Het ontbijt is onder in de kelder wat neit erg is, maar het ontbijt is vrij matig. Er is alleen toast aanwezig met jam, boter, ham en kaas. Daarnaast is er cornflakes aanwezig en koffie/thee/jus d'orange en appelsap aanwezig. Het hotel is goed gelegen, dichtbij King's cross/St.Pancrass station, waardoor je ongeveer in 10-15 op Picadilly bent.

Slecht

Paul en Antoinette
30-12-2010

Helaas andere beoordelingen gelezen toen ik al had geboekt. Maar ik kan niet anders, dan alles water al is geschreven, bevestigen. Kleine kamer, erg warm, ontbijt een lachtertje. Van de drie nachten dat we er waren, hadden we twee ochtenden geen warm water. Over enige tegemoetkoming viel niet te praten.

Enige positieve aan dit hotel is de locatie.

Zeer slecht

P.O.
24-7-2009

Dat dit zich hotel mag noemen is niet te geloven. Koude douche,lift stuk,gehorig,slechte bedden,ontbijtzaal met veels te kleine tafels waar je met zijn 4-en aan mag zitten. Nee, echt geen aanrader dit. Als je werkelijk nergens om geeft dan kun je dit hotel boeken puur om de ligging, dat is het enige positieve.

SLECHT!

M.K.
19-7-2009

Erg gehorig, muren lijken wel van spaanplaat, douchen zonder warm water, lift (nog steeds?) stuk, ontbijtkamer kan je aanschuiven aan tafeltjes bij mensen die je niet kent (starbucks zit om de hoek!) en de service is ver ondermaats. Dat ze hiervoor geld durven vragen!!

Alleen de ligging scoort voldoende

Gerben van der Rijt
12-6-2009

Alleen wanneer je helemaal niets geeft om eten, service en een mooie kamer is dit hotel een optie.

Het ontbijt is echt heel matig. Er is alleen koffie/thee, toast, ham, jam en kaas. Geen jus d'orange of eitje kan er vanaf. Ook hadden we alleen een koude douche en geen electriciteit. Kan gebeuren, maar dan verwacht je wel dat hier op adequate wijze mee om wordt gegaan. Dit gebeurde echter totaal niet. Het personeel van het hotel spreekt nauwelijks een woord Engels en zijn totaal niet doortastend. De service is dan ook gewoon slecht!

2005

Ik verbleef hier in Mei met een vriendin. wij hadden ook bij bookins geboekt en toen wij aankwamen bij arriva hotel, zat deze ook vol. wij moesten ook naar hotel europe. wij dachten dit ziet er wel beter uit dan arriva. maar de kamers waren echt verschrikkelijk, de kamers waren zo klein er paste net 2 losse bedden in en dan kon je er net nog staan. de wc stond bijna onder de douche. het ontbijt was ook verschrikkelijk er zat zelfs schimmel op het brood. wij gaan zeker niet meer terug naar dit hotel.

We hadden gereseveerd via Touroperator.Eenmaal bij Arriva aangekomen bleek dat de reservering niet was binnengekomen.GELUKKIG hadden we een bevesteging daarvan uitgeprint en meegenomen zodat de hotelmanager het zelf kon zien.Hij bood een alternatief aan een straat verder op.Bij een hotel waar hij ook eigenaar van was omdat Arriva zelf vol zat.Wij naar het volgende hotel'Europe'.In eerste instantie was het een vooruitgang.Arriva ligt aan een drukke weg en dit hotel lag aan een rustig plein met het station King's Cross aan het einde van de straat.In de kamer aangekomen viel me mond open van verbazing.helaas niet omdat het zo mooi was maar omdat we in een bouwval terecht waren gekomen(zelfs het raam was stuk!)maar aangezien we toch gelijk door moesten(we kwamen voor een concert)en alleen eigenlijk een slaapplek nodig hadden hebben we dat maar laten 'hangen' om te vragen voor een andere kamer

We hebben een aantal aanbieders voor Arriva voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arriva in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arriva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arriva scoort een 4.65 uit 10 op basis van 9 reviews.