Hotel Apollo

Hotel Apollo
2,4

Onvoldoende

17 reviews over Hotel Apollo in het Nederlands

We waren hier met onze ouders. Beide kamers waren niet oké. De lakens in bed waren niet schoon. Het laken wat over het matras lag was zo dun. We hebben het andere laken er overheen gelegd, maar dat was niet schoon en zat onder de haren. We hebben geslapen onder het sprei. Deze moest je niet uitkloppen want dan zou de hele verdieping onder het stof zitten. Douchen moest in bad, maar daar moesten wij via een muurtje in komen, anders moesten we via het schuine gedeelte in bad klimmen. Televisie op de kamer deed het niet. WiFi deed het niet. Weg naar het ontbijt is een groot risico, traptreden naar beneden zijn los, vloedebedekkibg los op de trap. Ontbijt: zelfs een dakloze zou hier nog over klagen. Oude broodjes en kartonnen croissantjes en alleen jam om erop te doen. Zaal ziet er niet uit zoals op de foto. Meisje wat het ontbijt verzorgde zag er uit alsof ze zo uit bed was gestapt, broek en shirt aangetrokken (bh vergeten).

HORROR HOTEL

goeiemie39
3-9-2014

Dit "hotel" is het woord niet eens waardig. Oude lappen voor de ramen als gordijnen, rotbedden, geschreeuw en gekrijs alle nachten. Klagen??? het personeel lacht je gewoon uit!

Ontbijt.....ranzig en smerig! gore vloerbedekking, scheuren in de muren, overal steken draden en stekkers uit....kast zonder deur...ik kan nog even doorgaan!!! de limit is dat is na 3 nachten slapen plekken in mijn gezicht kreeg. Die plekken gingen jeuken en werden groter...ik ben naar de huisarts gegaan, en die vertelde mij dat er bacterieen zicht genesteld hebben op 3 plaatsen in mijn gezicht!!! en ik moet nu aan de antibiotica. Toen ik vertelde over dit hotel was het voor haar (arts) duidelijk waar ik dit had opgelopen!!!! Bedankt voor 6 dagen Londen in het slechtste hotel ter wereld. !!!! Dit hotel zou gesloten moeten worden door de overheid!

Verwacht niets want dat krijg je ook

Renske
17-7-2014

- We hadden een kamer met 2 aparte bedden geboekt. Die was er niet. Er was geen oplossing. Niets kon, we moesten het er maar mee doen, ze wilde niets op papier zetten zodat we bewijs hadden naar onze reisorganisatie toe etc. - Personeel erg onvriendelijk. Gelukkig waren er 2 gasten die hun kamer ook weigerden en zo waren wij geholpen. - Gratis WIFI zoals op de site staat is er niet. Kost 3 pond per uur. - Geen airco, geen radio, geen afstandsbediening voor de tv dus daar konden we ook niets mee, kamer kleiner dan klein, schreuren van onder tot boven in de muren. - Ontbijt is een fabriekscroissant met wat jam. evt wat cornflakes. Geen kaas, ham, bacon, eitje of wat dan ook.

- Kamerfoto's online zijn zeker niet van dit hotel - Wel elke dag schone handdoeken - Toen we de laatste dag onze koffers ter bewaring inleverden werd er verteld dat ze er niet aansprakelijk voor waren en we er voor moesten betalen.- Ligging is perfect met een metrostation en een spar in de buurt.

Verwacht niet teveel

Corinne Baumgartner
3-7-2013

Ligging van het hotel is uitstekend. Hyde Park en Oxford Street zijn op loopafstand. Onze kamer was weliswaar iets van 4x4 meter, dus wel erg weinig ruimte, maar wel schoon (zo oogde het iig). Elke dag nieuwe handdoeken gekregen. Als je er alleen bent om te douchen en slapen en niet veel eisen hebt, is het voldoende! Ga er gewoon zonder verwachtingen heen. Ontbijtbuffet zou teveel gezegd zijn...er was alleen boter, croissantjes en witte bolletjes, jam en muesli met melk, jus d'orange, thee en koffie. Personeel (5 dagen altijd dezelfde mensen gezien) was vriendelijk en behulpzaam. Britse stekker en tv afstandsbediening konden bij de receptie tegen een borg worden opgehaald.

Ben al vaker in Londen geweest en heb ook al meegemaakt dat er werd ingebroken in de hotels (ook 4* hotels!). Hier gelukkig niet meegemaakt, maar we hebben ook altijd alles wat van enigszins grote waarde was meegenomen.

Het smerigste hotel ooit!

nathalie
25-11-2012

Bedden en lakens zaten onder de schimmel, lag een vies zakdoekje in bed, veren kwamen door de matrassen, vloeren zijn ranzig, badkamer smerig, haren op het kussen, ontbijt waren kartonnen croisantjes en kadetjes met boter en jam, tapijten liggen los op de trap, overal stof echt superranzig allemaal echt nooit meer voor ons!!

Te Triest voor woorden

Annelies & Odet
21-3-2012

Waar zullen we eens beginnen....alles wat fout en ranzig kan zijn nou dat was het ook echt!!! Kan eigenlijk behalve de centrale ligging niets anders positiefs benoemen!!! Wat een slecht hotel, klantvriendelijkheid kennen ze daar niet. De bedden kon je geen bedden noemen want de verring kwam bijna door het matras heen. En volgens mij is in het hotel de stofdoek nog niet uitgevonden....Als je van een koude douche houd is het een perfect hotel! Ontbijt....continentaal ontbijt, is volgens ons niet vier ochtenden jam, jam, jam, jam, bolletje, bolletje, bolletje, bolletje, croissantje,croissantje,croissantje, croissantje!!

Dus al met al diep triest, zelfs voor weining geld (wat toch geld is) mag je meer verwachten dan dit.

In één woord RANZIG!

Marjolein Lindhout
30-1-2010

Er zijn meerdere Apollo Hotels in Londen, maar deze in Bayswater is echt VRESELIJK! Personeel is zeer ongeintresseerd en je wordt bang een vraag te stellen. Sleutel wordt naar je toegesmeten, en een vriendelijk woord kan er niet af.

We hadden een kamer in de kelder(!!) waar verf aan de gordijnen zat, duizendpoten over de vloer liepen, de houten vloer verticaal begon te groeien en we uitzicht hadden op een muur. Schimmel in de badkamer, en een douchedeur die niet sloot resultaat; heel de badkamer zijknat. Om nog maar niet over de 'rubbertjes' te spreken, Rob Geus zou in huilen uitbarsten. Bedden waren een ramp. Schouders en heupen waren zo goed al geluxeerd, en spierpijn.

Onbijt kan je beter overslaan. Kartonnen croissaintjes en broodjes. Beleg; jam of boter, meer is er gewoon niet. Jus d'orange was water met sinas. Ga ontbijten bij de Starbucks, die zit om de hoek.

Ligging is verder prima, vlak bij station Queensway en bij Hyde Park.

T'mag dan goedkoop zijn;doe het niet!

Hotel Apollo ligt zeer centraal, maar wel in een rustige straat.

Je hopt zo op de metro voor de deur of op de trein.

De bedden zijn te klein, net als de kamers maar wat wil je ook voor deze prijs in het centrum.

Ideaal hotel voor mensen die er alleen slapen.

Ontbijt was gewoon goed.

Goedkoop hotel - best in orde

Marja
23-2-2009

Ik ben hier vier nachten geweest met school. De kamers (heb er verschillende gezien) waren over het algemeen goed, niet ruim maar zeker schoon. De handdoeken werden elke dag verschoond! Het ontbijt was vrij beperkt, maar voor dat geld mag je ook niet meer verwachten. De ligging is prima, 5 minuutjes wandelen naar de metro en in de buurt genoeg winkeltjes.

Prima als je alleen komt om te slapen en te douchen.

2008

Leuk hotel voor weinig

Vanessa
5-11-2008

Ik was nogal huiverig om naar dit hotel te gaan na het lezen van de beoodelingen van deze site.

Maar in mijn ogen nergens voor nodig geweest. Prima hotel voor je geld en lekker dicht bij het Metrostation.

Alleen het ontbijt was echt waardeloos want oud brood en jam begint je ochtend niet echt goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Apollo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apollo in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apollo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.