Hotel Aloft London Excel

HotelWeer vandaag28°15°
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Aloft London Excel voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Aloft London Excel in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Onvoldoende: 1 - 5

Het was een drama!

Gonnie gerritsen
17-7-2017

Wij hebben 4 dagen gelogeerd in dit hotel. Het was drama! Als je beroofd wilt worden, boek hier! Bij aankomst was onze kamer 2x betaald! Dag 2 werd er een oplader van onze telefoon weggenomen Dag 3 was mijn dagcreme verdwenen dit zou uitgezocht worden en gemeld bij de politie Op dag 4 wilden we London ingaan maar voordat we dat deden spraken we met de hotel manager die het allemaal heel vervelend vond en de 2x betaalde kamer terug ging storten en voor de weggenomen spullen zou ze t betaalde bedrag voor de kamer restitueren (dit was nog altijd lager dan de kosten van onze verdwenen spullen) dus met een goed gevoel gingen we London in. Bij terugkomst en t ophalen van onze bagage was bij onze vrienden de laptoptas met inhoud verdwenen!😊 Ja zij mevrouw De hotel manager dit komt nooit voor . De grootste verassing kwam toen we thuis waren. De hotelmanager had zich niet aan haar afspraak gehouden we zouden alles verkeerd begrepen hebben😤Dus ons advies Niet Boeken.

Prima en vriendelijk ontvangst in het Nederlands zelfs. Een kamer op de 8ste verdieping gekregen. Prima bed, heerlijk groot! Lekker ruime kamer (zeker voor Londonse begrippen). Goede douche. Goed en gevarieerd ontbijt (eggs bacon etc etc etc. Ligging van het hotel is op ongeveer 15 min met de DLR vanaf London Tower. Wat ons betreft prima. Het hotel ligt tegen het station aan heel handing. Relatief dicht bij London City airport. Wat verder weg vanaf Heathrow maar nog steeds met de Metro en DLR te bereiken. Geen geluidsoverlast van de vliegtuigen voor London City. Prima locatie voor een citytrip met wat comfort.

Wij hebben verder geen gebruik gemaakt van het zwembad, restaurant en de bar het zag er overigens wel verzorgd uit.

Goed hotel

Jan Schuil
4-10-2014

Ik was hier voor de 1e keer met een groep, de kamers zien er goed uit, er is gratis wifi door het hele hotel, de kamer heeft 1 europees stopcontact de rest is Engels, het hotel ligt iets buiten het centrum maar met de tube(metro) ben je zo in het centrum, de tubestation ligt direct naast het hotel, voor een regenachtige dag is westfield een groot overdekt shoppingcentrum een aanrader in de buurt 15 min met de tube, het onbijt is Engels en internationaal en uitgebreid de keuken en het restaurant van het hotel was extern maar sinds dit jaar in eigen handen, en dat hoorde in van anderen een positieve verandering.

zeer mooi hotel

mevrouw VAN MIL
11-9-2014

mooie uitstraling en kamers, zeer ruim, heel vriendelijk personeel

Mooi hotel

job
3-12-2012

De ligging voor een shop weekend Londen is ongunstig! Wij gingen er naar toe voor een concert in de O2 arena en dat is perfect !

Het hotel is prachtig, fantastische kamers, alleen het ontbijt is niks (jam of honing als beleg en verder niks)

Vriendelijk behulpzaam personeel

Leuk hotel

Kirsten
17-6-2012

verblijf tijdens een weekendje weg. Schitterende kamers en genoeg faciliteiten. Ontbijt niet inbegrepen en karig aanbod. Service en klant vriendelijkheid was matig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aloft London Excel in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aloft London Excel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aloft London Excel scoort een 6.32 uit 10 op basis van 6 reviews.