Hotel Alhambra

8.4Fantastisch

8 reviews over Hotel Alhambra

• 2018
    8Erik04-05-2018

Goed budgethotel, maar wel gehorig

Voor deze prijsklasse is het een goed hotel. De ligging is zeer handig, vlakbij St Pancras International. Veel metrolijnen bereikbaar zonder maar de straat over te hoeven steken. Het ontbijt is niet heel uitgebreid, maar voor ieder wat wils en het personeel is zeer vriendelijk. Het ontbijthok was niet heel groot, een keer moesten we 10 minuten wachten op een plekje, twee keer hadden we meteen een plek. Minpuntje: het is gehorig. De metro rijdt onder het gebouw door en dat hoor je absoluut, zeker als je een kamer in de kelder hebt! Elke anderhalve minuut een stevig rommelend geluid. Het plafond kraakte als de bovenburen rondliepen. We sliepen aan de achterkant en hoorden verder weinig verkeersgeluid. De kamer was klein, net als de meeste hotels in Londen, maar wel schoon.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• Oude reviews

9caersbart28-01-2013

Zeer goed budgethotel

Zeer goed budgethotel met vriendelijk personeel. Je stapt van de Eurostar en binnen de 5 minuutjes sta je in de lobby van het hotel. 100 m van St.Pancras Int. station en de metro met verschillende lijnen naar alle uithoeken van Londen. Kamer was klein maar goed, douche en toilet was bij ons op de gang. Maar je krijgt waar voor je geld. Alles was proper en onderhouden. Ontbijt was goed (zowal engels als continentaal), gevarieerd en zeker genoeg. Kamers waren 's nachts wel heel warm, zelfs met het raam open (en het was -5° buiten ;-) Voor ons zeker een aanrader als het gaat om een hotel in deze prijsklasse.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Arjo van den Berg02-12-2012

Helemaal goed voor een citytrip

Een perfect hotel als uitvalsbasis voor een meerdaagse citytrip. Direct naast het St Pancras Station en dus ook naast Kings Cross voor de metro. Kleine kamers maar zeer compleet en schoon. Aardig personeel en prima ontbijt.

Gereisd met partner in november 2012

• 8Erik & Sandya de Ruijter17-12-2011

Leuk postzegelhotel

Ideaal voor transit of als je de hele dag de hort op bent, kamers zijn zo klein dat veel meer dan slapen niet handig is. Wél kompleet, met o.a. thee/koffiezetten en goede TV. Badkamer is superklein, à la Ibishotel. Goed ontbijt, snel geserveerd. Vriendelijke staf, en dat helpt als je bagage hebt; steile trappen en geen lift. 's nachts opvallend rustig gezien de nabijheid van St. Pancras Station en Euston Road.

Alleen gereisd in december 2011

• 0Equisblauw27-10-2011

Best Choice!

Goede ligging bij St Pancras in rustige straat. Al het personeel doet moeite om je een goede tijd te bezorgen. Schone kamers, nieuw ingericht: goede bedden, kast, bureau met waterkoker en flat screen. Kleine kamer en badkamer maar alles erop en eraan. Kleine ontbijtruimte maar er wordt snel gewerkt om je een schone tafel te geven. keuze uit English en continental ontbijt en je krijgt fruit mee voor overdag.

Goede keuze voor een stedentrip.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

• 8geert03019-06-2011

Eenvoudig maar goed!

Leuk hotel. Goede prijs/kwaliteit verhouding voor Londense begrippen. In centrum van Londen. 2 minuten van metrostation. Vriendelijke en behulpzame werknemers. Het ontbijt was ok! Keus uit English en continental. Kleine maar schone kamers. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8Anita Vermeer17-10-2010

Eenvoudig hotel op superlocatie

Het Alhambra is een eenvoudig en klein hotel op een steenworp afstand van het St. Pancras/Kings Cross station. Na aankomst sta je letterlijk met een paar minuten in je hotelkamer. Prettige ontvangst, kamers aan de kleine kant (maar die zijn in Londen nooit ruim bemeten), goede bedden en alles schoon en netjes, incl. koffie/theefaciliteiten. English breakfast zonder meerprijs inbegrepen, ook dat is een plezierige extra. Met de 4 belangrijkste metrolijnen om de hoek, vonden wij dit een uitstekend adres voor een bescheiden prijs. Zeker aan te raden!

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9Kees uit Zevenbergen22-12-2009

Prachtig,niet al te groot hotel

We hebben zelf niet zo veel van het hotel mee kunnen maken, maar voor een paar uurtjes was het helemaal super. Londen is natuurlijk een schitterende ligging.

Er werkte daar maar weinig mensen maar toch hebben zij er ALLES aan gedaan om het ons naar ons zin te maken, en dat is ze gelukt, superaardige mensen ook. Absoluut niet te duur, volgens mij 163 pounds voor 5 mensen.

English breakfast dus dat was al helemaal super. De kamers waren misschien ietsiepietsie aan de kleine kant, maarja, dat kan je verwachten in zo'n klein hotel, de bedden waren wel fantastisch dus de kamers waren dan sowieso ook wel een 7 waard. Het waren eigenlijk wel echt kamers voor volwassen mensen, maar kinderen kunnen er toch wel goed slapen hoor.

MIJN COMPLIMENTEN VOOR ALLES WAT MET HET HOTEL TE MAKEN HEEFT.

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

Hotel Alhambra info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats