Hotel ABC Hyde Park

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor ABC Hyde Park voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel ABC Hyde Park in het Nederlands

Met oudere kinderen

Één keer, maar nooit meer!

Ronny and Katrin
30-8-2018

Goede ligging, goede busverbinding naar alle hoeken van de stad.

Vuil, oud hotel dat gerund wordt door mensen die geen verstand hebben van europese hygiëne.

Ze zijn vriendelijk, maar dat is enkel blabla. Er wordt bijna niet gepoetst, vuile handdoeken worden gewoon terug opgeplooid en op bed gelegd. Onze kamer was heel vies toen we arriveerden, de deur ging niet op slot. Dit hebben we gemeld en er kwam direct iemand kijken, maar het probleem is nooit opgelost. De kamer is heel klein, er is veel licht ‘s nachts dat tussen de deur binnenkomt en lawaaierig. Dit laatste is waarschijnlijk eigen aan de houten constructie die destijds gebruikt werd.

De ontbijtruimte is in de kelder en veel te klein als het hotel gezellig vol zit. Het ontbijt is alle dagen hetzelfde. Een buffet met ruim voldoende hoeveelheden,maar goedkope producten. Uitgedroogde croissants van de supermarkt, uitgedroogde worstjes, wakke koekjes, geen koeling en de producten van de dag ervoor worden gewoon opnieuw geserveerd.

Voor ons was het een teleurstellende ervaring waardoor onze kijk op Londen de eerste dag al tegenviel. Gelukkig maakt de rest van de stad dit ruimschoots weer goed.

Het hotel in NIET toegankelijk voor rolstoelgebruikers of mensen die slecht te been zijn. Veel trappen!

Londen zelf is wel heel toegankelijk, goed openbaar vervoer, bussen zijn heel rolstoelvriendelijk net als alle winkels. Overal liften, attent personeel en vriendelijke hulpzame Londenaren. Je merkt het aan het gedrag wie toerist is en wie Londenaar.

De britse hoffelijkheid vind je overal! As usual.

Slapen en daarna snel Londen verkennen

Patricia
9-11-2012

Zeer eenvoudig hotel, bedden waren redelijk en het was schoon. Kleine ruimte, de doucheruimte was erg krap. Tocht kwam onder de ramen door. Ligt aan een drukke weg. Ligt wel ideaal op 5 minuten van Paddingtonstation, daar vandaan alles goed te doen met de metro. Maar het is echt een hotel waar je niet veel van moet verwachten. De wijk waar het hotel ligt is wel mooi allemaal statige huizen, lange winkelstraat met veel eettentjes vlak bij Paddingtonstation. Als ze wat zouden isoleren zou het een aardig hotelletje zijn voor een weekendbreak.

Eenvoudig hotel

Erik en Leonie
9-11-2009

De stad Londen is een erg leuke en moderne stad. De snelste manier om overal te komen is om met de metro te gaan. Koop een Oystercard en je komt overal.

Hotel ABC Hyde Park ligt op loopafstand van het Paddington station (5 min.).

Het hotel viel wel tegen, waarbij het hotelpersoneel slecht Engels sprak.

De kamer was ong. 3 bij 6 meter (inclusief badkamer!). De douchekop moest je boven je hoofd houden om te kunnen douchen. Hier kwam bij dat er ook nog eens geen druk op stond, zodat er een klein straaltje uit kwam. Verwacht dus niet veel van het hotel. Slaap er en ga zo snel mogelijk Londen in, want er is veel te zien/doen.

We hebben een aantal aanbieders voor ABC Hyde Park voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ABC Hyde Park in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ABC Hyde Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.