Hotel Abbotts Park

1 review over Hotel Abbotts Park in het Nederlands

Niet doen

Celine
10-7-2009

Dit is absoluut geen aanrader. Begin Juli 4 dagen in dit hotel verbleven. De ingang was geblokkeerd door een stortberg. Het ligt in een hele slechte wijk van London op meer dan 2 uur van het centrum af. Het hotel wordt gerund door 1 jongen uit mauritius die je totaal niet serieus neemt. We hadden geen kussens. Hij was ook niet van plan om die te regelen. hij had er 6 aan iemand gegeven die anders niet kon slapen. Hij lacht je uit waar je bij staat. Gevraagd of hij de tv kon maken, meerdere keren op de kamer blijven hangen alsof hij deel uitmaakt van het gezelschap. Als je hem vraagt te vertrekken uit je kamer vertrekt hij niet. Heel vermoeiend. Het hotel heeft geen eten. Supermarkt is kwartier lopen. De kamer is wel netjes, nieuw en schoon. Ontbreekt wel aan handdoeken en badmatten e.d. Voor ons nooit meer dit hotel. Echt vreselijk.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 10 2009 15:51:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Adres688a High Road Leyton E10 6JP(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abbotts Park in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abbotts Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.