Camping Abbey Wood Caravan Club Site

Camping Abbey Wood Caravan Club Site

5 tips over Camping Abbey Wood Caravan Club Site

smit_monique_1, 17-5-2015
Ongeveer 10 minuutjes lopen naar het treinstation. Klein stukje trein en dan over op de metro. In totaal drie kwartier waren we van de camping in het centrum.
pspfriesland, 29-7-2014
openbaar vervoer (trein)op 5minuten lopen
Luc, 20-4-2014

Op de camping is geen winkel, enkel op wandelafstand (Co-op is open van 7-22u). Lidl is er op 1 km, en Morrissons en Aldi op een afstand van 3 km. Ook het station dat je op een goed half uur naar Londen brengt, is maar 5 à 10 minuten van de camping verwijderd. Wie denkt een restaurant te bezoeken is eraan voor de moeite. Enkel in een pub kan je terecht voor ontbijt, lunch of simpele maaltijden. Het nodigde alleszins niet uit.

Reserveren is zeker raadzaam, want de camping trekt veel bezoekers.

Loes Timmer, 13-5-2013
Maak gebruik van de trein om Londen te bezoeken. Het station is dichtbij.
Marny, 7-5-2013
Vanaf Angel naar little Venice lopen langs het Regent's canel, de zondagmarkt op Columbia road, Brick Lane, Richmond, Canary Wharf, Notting Hill, Borough Market, ...