24 reviews over Camping Abbey Wood Caravan Club Site in het Nederlands

Ideaal voor bezoek aan Londen

SSJ,
17-10-2018

Mooie, rustige, groene camping met zeer ruime plaatsen. Verwarmd sanitair dat heel schoon is. Ideaal voor een bezoek aan Londen. Treinstation is op nog geen 10 min loopafstand en je bent in 25 min in hartje Londen. Personeel op treinstation is heel behulpzaam en helpt je aan het voordeligste kaartje. Brood voor ontbijt kun je halen bij Greg’s, de bakker in het straatje bij het station.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Ideaal voor bezoek Londen

Albert Scholten
4-9-2016

5 min. van treinstation 32 min. naar Charing Cross hartje Londen. Super sanitair. Aardige behulpzame beheerders. Sluit tent wel goed af eekhoorns zijn zeer nieuwsgierig. 'S avonds vossen op de camping. Caravan/ camperplaatsen verhard met grind, tentplaatsen middenstuk gras.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Camping ligt 5 minuten lopen van een station. In een half uur naar hartje Londen met de trein. Grote supermarkt vlakbij het station. Goed verwarmd en schoon sanitair. Als je Londen bezoekt is dit de ideale camping. (Geen eetgelegenheid in de buurt van de camping gebruikt. Geen kinderen.)

Gereisd met partner in november 2015

Erg mmoie rustige camping aan de rand van Londen

Stichting Handicamp Outdoor
16-6-2015

Onze stichting heeft 4 nachten aangeboden gekregen op deze fantastische camping. Goede voorzieningen voor mindervaliden. De medewerkers zijn buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. Ongeveer 50 minuten van city Londen mits het verkeer meezit. Echt een aanrader voor wie Londen wil bezoeken. Op korte afstand van het station.

Gereisd met vrienden in juni 2015

Wat een prachtige camping dichtbij London

smit_monique_1
17-5-2015

Een prachtige parkachtige camping met mooi schoon en verwarmd sanitair. Een vriendelijk welkom en een schitterende grote plaats.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Breath of fresh air

keesdegraaff
21-8-2014

Wij zochten eigenlijk even snel een camping bij Londen voordat we doorreisden naar Harwich, maar hadden niet zoiets moois verwacht! Wat een prachtige camping, met schitterende oude bomen op een glooiend terrein.

Het sanitair is ook prima. Wel een beetje lastig dat de tentenplekken geen stroom hebben, maar dat is er wel bij het info-hokje naast de receptie, en in de toiletten. In 10 minuten lopen ben je bij een treinstation, waar je voor een pond of 5 een retour naar hartje Londen hebt.

Opvallend aan deze camping zijn de vele stadsvossen en eekhoorntjes, die van alles pikken als ze de kans krijgen (ook schoenen). De eekhoorntjes komen soms zelfs in de tent. Afgezien van deze boefjes is de camping erg veilig, 's nachts is het grote ijzeren hek gesloten. Je krijgt een pincode van de receptie om hem te openen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Mooie / nette camping!

Lineke
17-8-2014

3 Nachtjes met onze caravan gestaan. Aardig personeel en mooie camping. Postkantoor, station en kleine supermarkt op loopafstand. Iets verderop een Lidl.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Camping is verdeeld in een veld voor tenten en daaromheen plaats voor campers en caravans. Het ziet er allemaal best ok uit, maar het is wel duur voor wat je krijgt. Zo is er weinig ruimte voor kinderen, geen stroom voor tenten en is de omgeving nogal troosteloos. Er zijn vossen die schoenen bij je tent weghalen en eekhoorns die je tent stukknagen op zoek naar eten. Klinkt romantisch, is echter lastig en zorft voor onrust.

Ach, je gaat hierheen om met de trein naar London centrum te gaan. Daarna weer snel weg hier....

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Hele mooie oude bomen op de camping!

marjoriethuis
10-8-2014

Supermooie camping op een half uurtje treinen vanaf London. Laatste trein gaat zelfs pas rond middernacht terug. Geen voorzieningen zoals een winkel of restaurant en het toiletgebouw was prima, maar ook niet geweldig dus daarom krijgt deze camping van mij toch niet hoger dan een 8.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

prachtige camping voor londen tripjes

pspfriesland
29-7-2014

prachtige schone en rustige camping

is gelegen aan een bosrand waardoor er eekhoorntjes rondlopen

s'nachts wel de schoenen binnen zetten omdat ze anders worden gepikt door vossen (ik heb ze niet gezien)

hier gaan we vast nog eens terug komen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Abbey Wood Caravan Club Site in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Abbey Wood Caravan Club Site zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.