Hotel Abbey Court

Hotel Abbey Court

7,8

4 reviews over Hotel Abbey Court in het Nederlands

Goed en betaalbaar hotel op prima locatie !!

Ton Smits
28-7-2018

Goed hotel, gunstige prijsklasse op prima locatie. Heel dicht bij Padddington station zodat je makkelijk met de metro alle plaatsen in Londen kunt berijken in korte tijd. Straat naast het hotel heeft barretjes, koffieshops en heerlijke steak restaurants. Overigens ook een Mac Donalds en supermarkt in de buurt. Prima hotel, ontbijt is wat karig maar goed. Prima bedden, schone kamer. Minpuntje was de tv die superslecht beeld had vanwege een kabel zonder goede aansluiting. en in het hotel was geen bar of andere gelegenheid om even iets te nuttigen bij aankomst (koffie...) De straat ernaast dus volop dus niet echt een probleem.

Gereisd Zakelijk in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goede ligging , maar zeer kleine kamers

Roel
24-5-2011

Ligt in zeer goede wijk, 500 meter van Paddington metrostation en Hydepark. In de directe omgeving enkele leuke pubs. Kamers zijn schoon, maar heel erg klein. Het ontbijt is iets meer dan continental breakfast, maar zeker geen englisch breakfast. Prijs kwaliteit is ok. Wij hebben de kamer alleen als slaapkamer gebruikt en dan is dit hotel een prima keuze, wil je overdag ook op de kamer verblijven neem dan een ander hotel.

Gereisd Met partner in mei 2011

erg klein en karig ontbijt

barbara
22-7-2009

wij hadden een 3-persoonskamer, waar je echt amper kon staan en je bagage kon neerzetten. er staan 3 bedden en dat is het. verder wel schoon. ontbijt is erg karig, alleen toast, scrumbled eggs, worstjes en wat uitgedroogde kaas en jam. geen enkele andere broodsoort. wij betaalden 200 pond voor 2 nachten incl. ontbijt en dat vond ik zeker goed betaald.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 22 2009 22:01:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2005

De lobby is indrukwekkend, maar onze kamer was piepklein

Marielle
8-4-2005

De lobby is indrukwekkend, maar onze kamer was piepklein kamer, er paste net een tweepersoonsbed in en de badkamer bestond uit een ingemetselde douchebak. Maar je bent toch alleen in je hotelkamer om te slapen.

Het is erg schoon, vriendelijk personeel en het hotel ligt vlakbij Paddington Station aan een mooie straat met winkels en restaurants vlakbij.

Gereisd Anders in april 2005

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abbey Court in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abbey Court zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.