Hostel 639

Meer hostelinfo

7 reviews over Hostel 639

• 3mirjam22-05-2012

vieste hostel ooit.

Smerig kamer. Wij hadden 4 persoon kamer. Met eigen badkamer. Was geen wc papier moest van ander badkamer halen van receptie. Kon alleen contact betalen. En ze namen niet op bij de telefoon die je moest bellen om of gehaald te worden van Victoria station.Wij waren ook niet doelgroep is meer voor jongeren. Maar gevangene in Nederland hebben het beter.

• 1Chris23-07-2011

Woorden schieten te kort: dramatisch slecht

Aanrader voor studenten van de hotelschool en mensen die graag depressief willen worden. Aan alle anderen: blijf hier weg! Alles wat je niet wilt bij een hotel krijg je hier. Een greep uit het riante aanbod: zeer slechte bedden, ontbijt van wit brood met jam (de pot wordt dagenlang gebruikt door alle gasten) en oploskoffie, midden in de nacht schreeuwende gasten op de gang, ongeinteresseerd personeel. Wij kregen nog wat extra's: parkeerplaats bleek eigenlijk niet voor handen, brandalarm dat midden in de nacht onnodig afgaat en als klap op de vuurpijl: een met poep geschreven welkomstboodschap op het toilet. Je hebt een dak boven je hoofd. Meer niet. Hoe weinig het misschien ook kost: alles wat je moet betalen is te veel.

Met jonge kinderen

• 7Blije reiziger22-03-2011

Prima prijs/kwaliteitverhouding

Vorig jaar voor een lang weekend met vrienden geweest. Wij hebben voor onze groep (5 pers.) een 6 persoonskamer geboekt tegen een spotprijs. Hoewel de kwaliteit matig te noemen is (hygiene, kamer, eten), is de prijs alsnog (te) laag. Wij hebben voor 3 nachten iets van 32 pond p.p. betaald. Voor dit geld kan je elders niet eens 1x overnachten in Londen. Wat je hiervoor terug krijgt is een gezellig jongerenhostel (gezamelijke grote 'woon' kamer met banken, klein barretje en pooltafels e.d.). Ontbijt is niet te eten. Goedkoop voedsel, pot jam op tafel, instant coffee. Na het douchen (klein hoekig ding IN de kamer, tip: je kan ook op de gang douchen) gewoon snel wegwezen en in de stad ontbijten. Diner niet gedaan, als je een beetje gezond verstand hebt, laat je dit aan je voorbij gaan (zag er smerig uit). Kortom: gewoon een redelijk hotel voor low budget reizigers die net teveel eisen stellen en voor de stad komen en niet om in t hotel te blijven.

• 6Tom Paulus25-10-2010

redelijk hostel prima ligging

Hostel 639 is een eenvoudig hostel op een prima plek, namelijk direct naast het metrostation. Kamers zijn klein en de bedden wat oud maar kamers zijn wel schoon. Het ontbijt is zeer eenvoudig.

• 6truus21-09-2009

leuk goedkoop hostel

hostel ligt direct aan het metrostation kensal green. hostel ziet er vervallen uit aan de buitenkant. slaapkamers zijn klein en de de bedden liggen niet allemaal even lekker. het verblijf was echter wel erg gezellig. het ontbijt bestond uit toast en witbrood, boter, jam en koffie, thee of melk. voor de prijs vond ik het een prima verblijf. wij hebben 50 euro voor 2 nachten (2pers) betaald en we sliepen op een 8 persoonskamer. als we nog weer een keer naar londen gaan, gaan we hier zeker weer slapen.

• 2HEYY!!30-05-2009

NOOIT MEER

Ik ben er vorig jaar met school heen geweest..

het eten was echt hartstikke koud.. (terwijl het ontbijt wel meeviel) De kamers waren hartstikke smerig.. niet schoongemaakt en in sommige kamers zat zelfs schimmel aan de muren.. We kregen een kamer waar al mensen inzaten.. terwijl we toch echt een kamer hadden waar nog niemand lag en we zijn ook nog eens onze kamers uitgezet (waarom geen idee, er was geen enkele reden voor behalve dat de mensen daar zeiden dat er andere mensen sliepen) we hadden zomaar een andere kamer, waar we uitzicht hadden op een enorm kerkhof! en onze spullen waren zomaar ergens heen gegooit, in vuilniszakken gestopt, ik was zelfs wat kwijt De douchecabine stond zomaar in de kamer, geen aparte badkamer en de toiletten waren heel erg smerig, en de mensen waren zeer onvriendelijk.

Ik ga er nooit meer naartoe

• 2Marjolein08-05-2008

Algemene indruk - gebouw erg vies, geen privecy op gedeelde kamers, wc's vies altijd gebrek aan wcpapier. ligging - Kensal green is goed te bereiken met de bakerloolijn en overground. Een minuut van het metrostation. Service / Mijn eerste kamer waar ik ingedeeld was stonk heel erg ik mocht naar een andere kamer die was ietsjes beter. Eerst 104 later 108. 104 was wel vernieuwd (laminaat en nieuwe bedden) maar stonk ontstettend. Eten - Onbijd slecht zaal vies en klein en heel erg karig (brood en jam) Kamers - geen privesy douche op kamer maar geen ruimte waar je je kunt omkleden. Als je pech hebt loopt het water van de douche ook niet weg zoals ik had en kun je je nog moeilijker omkeden.

Kindvriendelijk - niet ze kijken er niet naar om en het is er erg lawaaiig (tot 3 uur s' nachts) Prijs kwaliteit - Goedkoopste hostel van london de prijs is ook erg laag. Maar je moet dit eigenlijk alleen doen als je of een hele kamer boekt. Of je maakt hygiene, ontbijd enz enz niet erg ( alleenreizend qua kamer maar wel vrienden die 1volwassene en 3 kinderen mee hadden, zij hadden een kamer voor zich zelf

Alleenreizend

0 tips over Hostel 639