Pension Skylark

PensionKleine hotelsWeer vandaag22°6°
Pension Skylark
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Skylark voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Skylark in het Nederlands

Super vriendelijke staff

PSL_010, 17-7-2013

Op slechts 3 min van het metro station verwijderd ligt Skylark, binnen een half uurtje ben je in het centrum van Londen. De service is super goed, om 11uur moet je uitchecken maar wij mochten tot 3 uur blijven zonder bij betaling. De staff is super vriendelijk en bied je eten en drinken aan zonder er voor te betalen s'avonds. Je bent dus snel in Londen en betaald niet de hoofdprijs van een A lokatie. Je krijgt s'morgens een Engels ontbijt dus daarna kan je der voorlopig tegenaan. Toppertje!

Prima voor een stedentrip

Femke, 12-6-2011

Prima pension, op nog geen 5 minuten lopen van het metro station. Vanaf hier ben je binnen 40 minuten in hartje Londen. Dus nog best een stukje, maar voor ons was het voordeel dat we nu met de auto naar Londen konden en deze gratis konden parkeren bij het pension. De kamers zijn oké, schoon maar vrij gehorig. Ik denk dat je er over het algemeen niet veel last van hebt, alleen onze buren keken de hele nacht televisie. English breakfast wordt ‘s ochtends ter plekke voor je klaargemaakt. Jammer vond ik dat er weinig toeristen waren in het pension, vooral werklui die er overnachten. De laatste ochtend waren er wel wat Engelse toeristen en dat gaf toch meer een vakantiesfeer tijdens het ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Skylark in Hounslow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Skylark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Skylark scoort een 8.33 uit 10 op basis van 2 reviews.