Hotel Ibis Budget London Hounslow

Hotel Ibis Budget London Hounslow

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget London Hounslow voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Budget London Hounslow in het Nederlands

Budget

Iris
11-10-2015

Het hotel is prima om alleen te slapen. De kamers zijn klein en bestaat uit 1 kamer. Je hebt dus geen aparte badkamer. Verder bied het hotel niks bijzonders. Het ontbijt is ook niks bijzonders. Geroosterd brood met paar soorten beleg koffie of thee. Naast het hotel ligt een supermarkt en een pizzeria. Erg handig om 's avonds nog iets te eten. .

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesStrijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget London Hounslow in Hounslow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget London Hounslow zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.