Hotel Best Western Master Robert ***

Hotel Best Western Master Robert ***

Hotel Best Western Master Robert
Hotel Best Western Master Robert
6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Master Robert voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Best Western Master Robert in het Nederlands

Aardig hotelletje

Peter en Brigitte, 13-8-2015

als je net buiten Londen een goed koop hotelletje wil, en geen waarde hecht aan luxe (je ben toch heel de dag in Londen) en laag vliegende vliegtuigen, is dit een prima verblijf.

Auto voor de deur parkeren, klein wandelingetje door het park naar de metro, en zit zo in centrum Londen.

Wij hebben een prima verblijf gehad.

Nooit meer!

k-ameijer, 25-4-2011

Hotel Master Robert (geen Best Western meer!) is zeer slecht onder-

houden. Het sanitair van onze kamer was kapot, slecht werkende kraan, wc de met zeer veel moeite doorgespoeld kon worden. In de

slaapkamer lampen waar geen kap op zat. Ontbijt was zeer minimaal

wat keus betreft en werd bovendien erg traag aangevuld.

Het lawaai van het vliegverkeer was oorverdovend.

Overnachtingen in dit hotel maakten deel uit van een Londen-arrangement van TO: wij zullen hen adviseren een ander hotel te zoeken.

Niet voor herhaling vatbaar

SJS, 20-5-2010

Hotel Best Western Master Robert in Hounslow is niet echt een 3 sterren waard. Op zich redelijk geslapen Bij aankomst op de kamer stonden er 2 straalkacheltjes. Douche voorzien van schimmelvlekken. Tapijt zag er smerig uit. Ontbijt was inbegrepen maar wilde je gebruik maken van warme gedeelte (scrumbled eggs, bacon etc etc) dan moest je 5 pond bijbetalen. ontbijt werd niet echt aangevuld. men moest in de rij wachten om te eten. vraag naar voedsel was groter dan het aanbod

Keurig, wat ouder motel

Carolus, 7-4-2010

Het Master Robert hotel is een soort motel in de buurt van London. Met de metro (kwartier lopen of bus) kun je makkelijk naar Londen gaan. De kamers zijn groot, maar wat ouderwets ingericht.

Het eten is pubfood, maar voor een heel nette prijs.

Een aanrader voor wie een bescheiden hotel voor een keurige prijs zoekt.

prima prijs/kwaliteit verhouding

D. van Wijk, 29-7-2008

Een prima hotel, wel lastig dat je 's ochtends ongewenst vroeg gewekt wordt door vliegtuig lawaai als de wind verkeerd staat. Verbinding met het centrum is oke, de bus stopt elke 10 min voor het hotel en heeft een goede aansluiting op de metro. Wireless internet helaas niet op de kamer maar wel in de bar/receptie, waar een pint nog geen 3 pond kost... Eten is prima, ook het lounge menu. Het is allemaal niet modern, maar het personeel is vriendelijk en behulpzaam, en dat is, vind ik, belangrijker.

Hotel is op zich niet verkeerd maar het grote probleem is dat je hier met oordoppen in moet slapen want het hotel ligt vlak onder de aanvliegroute van Heathrow. Dat begint al om 5 uur 's ochtends. Het continetale ontbijt is sumier maar het gewone ontbijt is ok. Bedden en badkamer ok. Afstand tot metro etc. is behoorlijk ver. Je moet eigenlijks zelf een auto bij de hand hebben.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Master Robert in Hounslow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Master Robert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Master Robert scoort een 6.22 uit 10 op basis van 6 reviews.