Hotel Comfort Inn Heathrow

Hotel Comfort Inn Heathrow

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn Heathrow voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Comfort Inn Heathrow

• Matig / voldoende: 5 - 7

Damp & tired

Jan
18-9-2012

..the room, not me. Leaking shower gave an overall damp/mildew smell to both shower room (not Bathroom, as booked) and bedroom. Bed linen felt slightly damp too. I had to ask for coffee & milks for the tea-tray. Decor was decidedly chipped & saggy looking. Transfers to and from the airport were efficient though. Overpriced. Never again!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn Heathrow in Hayes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn Heathrow zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Comfort Inn Heathrow scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.