Hotel St. Giles Heathrow

Airport hotelWeer vandaag9°4°
Hotel St. Giles Heathrow
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor St. Giles Heathrow voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel St. Giles Heathrow in het Nederlands

vies hotel en kamers klein en smerig

c.plasmans
26-8-2016

We zijn met een reisgezelschap daar geweest de eerste kamer voelde je de vering van de matras. Naar de receptie geweest er kwam iemand kijken die stuurde weer iemand van de service ,die zou een andere matras halen.maar hij had beneden bij de receptie verteld dat de matras goed was.Na een uur weer naar de receptie geweest kregen een andere kamer die was nog minder en stonk naar sigarettenrook.Dus voor ons niet meer naar dit hotel de de tafels inhet restaurants waren opklapbare tafels

Dicht bij luchthaven en trein naar de stad

Groote Familie
21-8-2016

Wij waren hier met een groepsreis

Kamers goed te doen met handige waterkoker en fohn

Badkamer:douchen in bad en hier en daar wat vieze randjes

Ontbijt zowel bacon and eggs als broodjes en croissantjes (niet bijzonder)

Tegenover het hotel een Lidl:handig!

Vlakbij de trein (van Feltham naar Waterloo station in hartje Londen)

Hotel is niet duur,verwacht er niet teveel van, prima te doen voor een paar dagen Londen

Nooit meer

Pat
13-8-2016

Er is niet veel positiefs over dit hotel te vertellen, het personeel is ongeïnteresseerd en onvriendelijk,er is in dit hotel geen gratis WIFI...als je gebruik wil maken van WIFI kost dit 10 Pond per dag. Het ontbijt is karig, het continentaal ontbijt bestaat uit droge crossaints en jam, wil je graag een full English breakfast dan moet je 5 pond extra betalen... o ja het enige lichtpuntje is de Lidl aan de overkant!!

Ruime schone kamers, ruime parkeergelegenheid bij hotel. Treinstation op 100 m., in 20 min. hartje Londen.

Groot budgethotel in voorstad Londen

Wilfred
17-1-2013

Groot en eenvoudig budgethotel. Ontbijt alleen engels en geen continental. Kamers groot en eenvoudig ingericht. Bedden van voldoende kwaliteit. Ligging gunstig t.o.v. nabij gelegen treinstation en winkelaanbod in Feltham.

Gezocht op internet. Hotels in Londen vreselijk duur en deze sprong er bovenuit. Geboekt voor 2 nachten voor 60 euro.

Vooral de prijs/kwaliteit is briljant

+ ptn:

-100 m station Feltham (direct verbinding met ctrm)

-Groot hotel altijd plek

-Kamer netjes, niet hoogstaand

-Goed bed en douche/bad

-Goedkoop !!!!

-10 verdiepingen, boven mooi uitzicht

-Enkele km van Heathrow en géén geluidsoverlast,

- ptn:

-Lelijk (groot) gebouw

-Kamer btje ouderwets

-Niet helemaal 100% clean

-Adres niet te vinden met TOMTOM want geen huisnr (tip: zoek station Feltham)

-Ontbijt ook hier English (moet je van houden)

-Beetje massaal misschien?

-Ramen kunnen niet open.

-In direct omgeving geen andere restaurants

-Beetje lelijke buurt/omgeving

tips :

-Parkeren hotel 7 Pond per dag, in buurt gratis en ruimte

-Dagkaart (metro/trein/bus) voor 8 Pond

-Italiaans restaurant is goed(koop)

-MCDonalds op 100 m bij het station

Zie foto's voor de kamers en het gebouw.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel St. Giles Heathrow in Feltham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel St. Giles Heathrow zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.