Sorteren

Reviews over Chingford

Goede uitvalsbasis voor Londen!

Sp3tter
    23-9-2014

Tijdens onze vakantie naar Engeland begin augustus hebben we 2 nachten op deze camping gelogeerd. Prima plaatsen en de bus stopt bij de camping, dus binnen 1 uur zit je in Londen. Goed bevallen!

Anoniem
    13-8-2013

Zonder te boeken zijn we op deze camping in de buurt van London beland. Het is een ideale camping voor een bezoek naar Londen. Tijdens het hoogseizoen is er op de camping een bushalte die je naar de metro brengt. Je bent ongeveer in 1 uur tijd in het hart van London.

Wij hebben met onze tent aan de rand van de weg gelegen. 's Avonds was het hier wel druk, maar we hebben er voor de rest niet veel last van gehad. Helaas waren er wel veel spinnen, mieren en oorwormen aanwezig. Het was iedere dag weer een strijd om deze beesten allemaal uit onze tent te krijgen.

De staat van het sanitair is wat verouderd en kon helaas de drukte van het hoogseizoen niet aan. Er waren verschillende toiletten die niet snel "hervulde" waardoor doorspoelen af en toe nog al lastig ging.Daarnaast vonden we dat het sanitair (vooral tijdens het hoogseizoen) wat vaker schoongemaakt mocht worden. Vooral de douches, deze konden het water door de drukte niet kwijt. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Cabin gehuurd

willekew
    20-10-2012

Wij huurden voor 4 nachten een cabin(een blokhut) en hierin staan een stapelbed, slaapbank, tafeltje, kachel en waterkoker. Het stapelbed lag goed, de slaapbank was smal en hard. Voor bijbetaling kon je een kookplaat, pannen en borden huren, maar dat hebben we niet gedaan. Buiten het zomerzeizoen stopt de bus niet meer voor de deur en naar de bushalte was het een kwartier lopen(niet doen met kinderen of mindervaliden!). Personeel is behulpzaam en vriendelijk. We zijn eens in de buurt wezen wandelen en verder zijn we alleen maar naar Londen geweest. Openbaar vervoerkaarten kochten we op de camping. De camping ziet er goed onderhouden uit, het sanitair is ietwat verouderd en zou iets vaker gepoetst kunnen worden, maar het douchewater was wel lekker warm. Warm water is bij de prijs inbegrepen. Er is een klein winkeltje en tegen betaling: een wasmachine, droger, strijkbout, föhn en internet. Grotere winkels of een restaurant zijn niet direct in de buurt. Kortom: een mooie, rustige camping.

Goede uitvalsbasis

Arjan
    24-9-2012

Voor wie graag dichtbij London wil kamperen, maar een beetje rust op prijs stelt. Let op!!! Reis je met een grijs kenteken dan mag de auto niet op het terrein geparkeerd worden, alternatief is dan de Lee Valley leisure complex campsite een aantal kilometer verderop.

De Lee Valley campsite is een rustige camping met ruime plaatsen. Het sanitair is schoon en goed onderhouden. Caravan/kamperplaatsen zijn deels met grind en deels met gras uitgevoerd. Kleine campingwinkel is aanwezig. Aan de achterkant van de camping is het Gunpowder park gelegen, vergeet niet de code te vragen bij de receptie anders kan je niet via de achterkant terug. De dames en heren achter de receptie zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Vanuit de camping kan je, met een ov dagkaart, met de bus naar het verderop gelegen station om vandaar met de underground de stad London zelf in te reizen. Reistijd ca. 1 uur.

Prima hotel voor bezoek spelen

Martijn
    19-8-2012

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Basis voorzieningen in orde. Kamers goed. Ontbijt voldoende en acceptabel. Met bus en metro binnen een half uur in centrum London.

Familie kamer is wat klein maar bedden goed. Aanrader als je niet de Londense prijzen wilt betalen voor slechte hotels.