Groot Londen

We hebben een aantal aanbieders voor Groot Londen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Groot Londen voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Groot Londen

Mooi hotel niet te ver van het centrum

Femke,
    22-7-2017

Heel vriendelijk personeel, erg goed ontbijt en zowel de kamers als de openbare ruimte was schoon en netjes. Drank in het hotel is vrij prijzig.

Gereisd met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig hotel met fantastisch personeel

Rein Brands,
    31-1-2016

Prima hotel voor zowel zakelijke reizigers en vakantiegangers. Vlakbij O2 Arena en Emirates AirLine. Vanaf DLR station Royal Victoria ben je snel in zowel het zakendistrict en London Centrum.

Nadeel: Veel wisseling van personeel

Gereisd alleenreizend in december 2015

Mooi hotel

hennebel,
    30-5-2015

Wij zijn van gisteren terug van hotel clarendon mooi hotel zeker een aanrader ! We zijn er geweest met vrienden het personeel is vriendelijk de kamers waren proper het is gemakkelijke verbinding om met de bus naar Londen te gaan max 10 min zonder trafiek op de baan ik kom zeker nog eens terug de kamers waren ook mooi en afgewerkt ! In 1 woord super mooi hotel !

Gereisd met vrienden in mei 2015

Goed hotel op een perfecte locatie

Dave,
    16-3-2014

Het hotel ligt op een goede locatie, middenin de docklands. De luchthaven London City ligt op een steenworp, en met ov ben je zo op de plek waar je wilt zijn.

Gereisd zakelijk in maart 2014

Opgepast voor ongewenste bezoekers!

bart neyts,
    14-1-2014

Ik en mijn vrouw hebben slechts 1 nacht in dit hotel overnacht. rond ongeveer 23 uur ging plots onze kamerdeur open! Ikzelf was reeds aan het slapen maar mijn vrouw had dit gemerkt en is rechtop in bed gaan zitten. Dit hadden de indringers blijkbaar gehoord en een mannenstem zei; " Sorry, wrong room", waarna hij terug de deur dicht deed. Ik ben toen ook wakker geworden en ben de deur op slot gaan doen. De deur gaat normaal gezien enkel open met onze scankaartjes maar dit moet blijkbaar iemand geweest zijn met een kaartje waarvan een loper is gemaakt. De volgende dag zijn we dit gaan melden aan de receptie. De bediende zei dat ze dit ging natrekken. Even later op de bus hoorden we van een medereiziger dat hij net hetzelfde had tegengekomen, daar hadden ze het licht aangestoken ook. Toen wij hem vertelden dat we hetzelfde hadden tegengekomen, ging hij het ook melden aan de receptie. Hij kwam bij de hotelmanager terecht en hij zweerde dat dit onmogelijk was. Oppassen dus.

Gereisd met vrienden in december 2013