Groot Londen

Reviews over accommodaties in Groot Londen

Prima prijs/kwaliteitverhouding

Blije reiziger,
    22-3-2011

Vorig jaar voor een lang weekend met vrienden geweest. Wij hebben voor onze groep (5 pers.) een 6 persoonskamer geboekt tegen een spotprijs. Hoewel de kwaliteit matig te noemen is (hygiene, kamer, eten), is de prijs alsnog (te) laag. Wij hebben voor 3 nachten iets van 32 pond p.p. betaald. Voor dit geld kan je elders niet eens 1x overnachten in Londen. Wat je hiervoor terug krijgt is een gezellig jongerenhostel (gezamelijke grote 'woon' kamer met banken, klein barretje en pooltafels e.d.). Ontbijt is niet te eten. Goedkoop voedsel, pot jam op tafel, instant coffee. Na het douchen (klein hoekig ding IN de kamer, tip: je kan ook op de gang douchen) gewoon snel wegwezen en in de stad ontbijten. Diner niet gedaan, als je een beetje gezond verstand hebt, laat je dit aan je voorbij gaan (zag er smerig uit). Kortom: gewoon een redelijk hotel voor low budget reizigers die net teveel eisen stellen en voor de stad komen en niet om in t hotel te blijven.

Gereisd met vrienden in maart 2010