Weer vandaag4°-2°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Jurys Inn Watford voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel Jurys Inn Watford in het Nederlands

Goed hotel met goede faciliteiten.

Samantha,
17-11-2018

Perfect hotel om de Harry Potter studio's te bezoeken. Op loopafstand van station Watford Junction dus met de trein ben je ook in een klein halfuurtje in Londen. En vanaf Watford Junction gaat een shuttle bus naar de studio's. Let op hiervoor heb je wel contant geld nodig voor een bus ticket! Het hotel is echt super. Grote kamers met een prima badkamer. Wij hadden zelfs een bed. Onze kamer was gelegen aan de straatkant maar wij hadden weinig last van geluid. Ook was het erg prettig dat de kamer airco bevatte. Ontbijt was ook prima. Ruim aanbod en heerlijk. Je kon zelfs bagels afbakken in een klein oventje. Ook de bar in het hotel was prima. Daarbij was dit hotel ook op loopafstand van het centrum van Watford wat overigens ook leuk is om naartoe te gaan. Kortom kwalitatief goed hotel, goede faciliteiten en helemaal fijn als je Londen zelf te duur vind om te verblijven. En vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juli 2017

Uitstekend hotel ! Een echte aanrader.

Irma Heuker of Hoek
9-9-2014

Net terug van een 5 daagse busreis van touroperator. Ons hotel was Jurys Inn Watford. In één woord geweldig. Het hotel is vrij nieuw, schone kamers, goede bedden. Het ontbijt is super. Zowel een Europees als Engels ontbijt. Heel netjes verzorgd. We hebben er ook gedineerd ook prima.

De ligging is ook goed midden in het gezellige centrum van Watford, waar van alles is. Winkels, pubs en restaurantjes. Het ligt op 5 minuten loopafstand van het station van Watford. Vanaf dat station ben je zo in het centrum van Londen.

Gereisd met vrienden in september 2014

Zakelijk hotel, maar echt goed!

message2xena
27-7-2014

Wij boekten dit hotel voor 1 nacht na het bezoeken van de Harry Potter Studio's in Leavesden. Vriendelijk onthaal en onze dochter kreeg meteen een mapje met kleurmateriaal. Nette kamers met gratis wifi. Koffie- en theefaciliteiten. Ze hebben ook een restaurant en bar. Lekker gegeten, maar wel weinig op het bord. Kortom, een mooi en goed hotel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Vrij nieuw hotel

Alfred & Willy
31-8-2011

Mooi hotel met prachtige kamers.Bedden als twijfelaar, dus wel wat krap met z'n tweeen. Nabij het hotel voldoende winkels en pubs. Pinnen aan de overkant bij de R.B.S., daar kan je eventueel ook parkeren. Ontbijt weinig keuze, is even wennen. In de directe omgeving voldoende eetgelegenheden.

Gereisd met partner in augustus 2011

Mooi hotel

Joootje
26-8-2011

Mooi Hotel, luxe kamers, netjes en schoon en met airco. Alleen het ontbijt is echt een ramp.Wij als echte nederlanders krijgen die vette hap, witte bonen in tomatensaus, worstjes en vette spek echt niet op de nuchtere maag naar binnen. Van normale broodjes moet je je niet veel voorstellen. Als ze er tenminste waren! Jammer dat er geen rekening mee wordt gehouden dat er 's ochtends mensen zijn die graag broodjes willen eten. Maar al met al een geslaagd verblijf in Londen gehad. Zeker de moeite waard om ooit weer eens te gaan. Het winkelcentrum in de buurt, The Harlequin, had ik me iets meer van voorgesteld.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Geweldig hotel!

Steven ter Beke
26-7-2011

Hier geweest met 'touroperator'. Het hotel is luxe, maar zeker groot. Het was eerst zoeken naar onze kamer, maar na die gevonden te hebben was de kamer wel mooi. Hoewel, het is heel leuk als je met twee personen bent en dan twee pasjes te hebben waarvan er maar één "geldig" is. Wat ook heel leuk was is het bijzondere wc-papier. Het scheurde wel heel gemakkelijk af. Zeker één-laags.

Het eten was overigens wel lekker, alleen bij het ontbijt was er weinig keuze, vooral omdat er niet héél veel was.

Het hotel ligt geweldig ten opzichte van de winkelstraat met o.a. The Entertainer, 2 McDonald's en het winkelcentrum. De mensen bij de McDonald's vlakbij het winkelcentrum waren een stuk aardiger dan die rechts gelegen als je de straat binnenkomt. Ook ligt het hotel fijn ten opzichte van het treinstation.

Het hotel ligt alleen verschrikkelijk ver van het metrostation Watford, je kon de weg niet vinden, je zult dus zeker mensen moeten vragen.

2 dagen is alleen te weinig voor Londen en Watford

Gereisd met vrienden in juli 2010

Hotel Jurys Inn Watford is uitstekend

ingrid
16-6-2011

Prima hotel, prachtige kamers, mooi en frisse inrichting met koffie en thee zet afciliteit.

Heerlijk ontbijt.

Ligt dicht bij het gezellige centrum, met veel restaurantjes en Pubs.

Sation op 5 min.

Gereisd met vrienden in juni 2011

Best wel grauw

Giverny
18-3-2011

Ik vond dit hotel heel erg netjes eruit zien. Hotelkamer was ook boven mijn verwachting goed. Erg lag zelfs koffie en thee dat je kon maken. De ligging viel me wel tegen, omdat het niet super dicht bij Londen is, je moet nog wel 20 minuten met de trein. Watford zelf vind ik best grauw, 's avonds vond ik het niet zo prettig om daar te lopen. Ontbijt was heel erg goed, veel warme dingen die je kon pakken.

Gereisd met partner in juli 2010

Fijn hotel,wel wat op afstand van Londen.

Jook +Paul
13-12-2010

Goed hotel. Mooie kamers met fijne bedden.Vriendelijk personeel.

Londen met de sneltrein in 15 minuten te bereiken.Het station ligt op 5 minuten loop afstand. Met de bus toch wel een klein uurtje! Dat vonden wij het enige minpunt. In Watford zelf kan je gezellig eten in pubs en restaurants.

Gereisd met vrienden in december 2010

Dikke 10! Heerlijk vertoeven

kelly
8-12-2010

Het is een nieuw hotel, de ligging is omdat wij voor londen gingen, niet bepaald om de hoek, de service was wel oke. Prijs was super voor wat je ervoor terug krijgt, t eten was, tsja voor een hollander te zwaar op de maag haha,, english breakfast de kamer was super! Heerlijk bed, plasma tv, en super lekkere badkamer met heerlijk bad, kortom heerlijk om te overnachten

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jurys Inn Watford in Watford, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jurys Inn Watford zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.