Hotel Jurys Inn Watford

Hotel Jurys Inn Watford
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Jurys Inn Watford voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Jurys Inn Watford in het Nederlands

Uitstekend hotel ! Een echte aanrader.

Irma Heuker of Hoek, 9-9-2014

Net terug van een 5 daagse busreis van touroperator. Ons hotel was Jurys Inn Watford. In één woord geweldig. Het hotel is vrij nieuw, schone kamers, goede bedden. Het ontbijt is super. Zowel een Europees als Engels ontbijt. Heel netjes verzorgd. We hebben er ook gedineerd ook prima.

De ligging is ook goed midden in het gezellige centrum van Watford, waar van alles is. Winkels, pubs en restaurantjes. Het ligt op 5 minuten loopafstand van het station van Watford. Vanaf dat station ben je zo in het centrum van Londen.

Zakelijk hotel, maar echt goed!

message2xena, 27-7-2014

Wij boekten dit hotel voor 1 nacht na het bezoeken van de Harry Potter Studio's in Leavesden. Vriendelijk onthaal en onze dochter kreeg meteen een mapje met kleurmateriaal. Nette kamers met gratis wifi. Koffie- en theefaciliteiten. Ze hebben ook een restaurant en bar. Lekker gegeten, maar wel weinig op het bord. Kortom, een mooi en goed hotel.

Vrij nieuw hotel

Alfred & Willy, 31-8-2011

Mooi hotel met prachtige kamers.Bedden als twijfelaar, dus wel wat krap met z'n tweeen. Nabij het hotel voldoende winkels en pubs. Pinnen aan de overkant bij de R.B.S., daar kan je eventueel ook parkeren. Ontbijt weinig keuze, is even wennen. In de directe omgeving voldoende eetgelegenheden.

Mooi hotel

Joootje, 26-8-2011

Mooi Hotel, luxe kamers, netjes en schoon en met airco. Alleen het ontbijt is echt een ramp.Wij als echte nederlanders krijgen die vette hap, witte bonen in tomatensaus, worstjes en vette spek echt niet op de nuchtere maag naar binnen. Van normale broodjes moet je je niet veel voorstellen. Als ze er tenminste waren! Jammer dat er geen rekening mee wordt gehouden dat er 's ochtends mensen zijn die graag broodjes willen eten. Maar al met al een geslaagd verblijf in Londen gehad. Zeker de moeite waard om ooit weer eens te gaan. Het winkelcentrum in de buurt, The Harlequin, had ik me iets meer van voorgesteld.

Geweldig hotel!

Steven ter Beke, 26-7-2011

Hier geweest met 'touroperator'. Het hotel is luxe, maar zeker groot. Het was eerst zoeken naar onze kamer, maar na die gevonden te hebben was de kamer wel mooi. Hoewel, het is heel leuk als je met twee personen bent en dan twee pasjes te hebben waarvan er maar één "geldig" is. Wat ook heel leuk was is het bijzondere wc-papier. Het scheurde wel heel gemakkelijk af. Zeker één-laags.

Het eten was overigens wel lekker, alleen bij het ontbijt was er weinig keuze, vooral omdat er niet héél veel was.

Het hotel ligt geweldig ten opzichte van de winkelstraat met o.a. The Entertainer, 2 McDonald's en het winkelcentrum. De mensen bij de McDonald's vlakbij het winkelcentrum waren een stuk aardiger dan die rechts gelegen als je de straat binnenkomt. Ook ligt het hotel fijn ten opzichte van het treinstation.

Het hotel ligt alleen verschrikkelijk ver van het metrostation Watford, je kon de weg niet vinden, je zult dus zeker mensen moeten vragen.

2 dagen is alleen te weinig voor Londen en Watford

Hotel Jurys Inn Watford is uitstekend

ingrid, 16-6-2011

Prima hotel, prachtige kamers, mooi en frisse inrichting met koffie en thee zet afciliteit.

Heerlijk ontbijt.

Ligt dicht bij het gezellige centrum, met veel restaurantjes en Pubs.

Sation op 5 min.

Best wel grauw

Giverny, 18-3-2011

Ik vond dit hotel heel erg netjes eruit zien. Hotelkamer was ook boven mijn verwachting goed. Erg lag zelfs koffie en thee dat je kon maken. De ligging viel me wel tegen, omdat het niet super dicht bij Londen is, je moet nog wel 20 minuten met de trein. Watford zelf vind ik best grauw, 's avonds vond ik het niet zo prettig om daar te lopen. Ontbijt was heel erg goed, veel warme dingen die je kon pakken.

Fijn hotel,wel wat op afstand van Londen.

Jook +Paul, 13-12-2010

Goed hotel. Mooie kamers met fijne bedden.Vriendelijk personeel.

Londen met de sneltrein in 15 minuten te bereiken.Het station ligt op 5 minuten loop afstand. Met de bus toch wel een klein uurtje! Dat vonden wij het enige minpunt. In Watford zelf kan je gezellig eten in pubs en restaurants.

Dikke 10! Heerlijk vertoeven

kelly, 8-12-2010

Het is een nieuw hotel, de ligging is omdat wij voor londen gingen, niet bepaald om de hoek, de service was wel oke. Prijs was super voor wat je ervoor terug krijgt, t eten was, tsja voor een hollander te zwaar op de maag haha,, english breakfast de kamer was super! Heerlijk bed, plasma tv, en super lekkere badkamer met heerlijk bad, kortom heerlijk om te overnachten

heerlijk basic hotel.

P. Bultena, 29-10-2010

heerlijk hotel, toen wij er waren gloednieuw, ik hoorde de verf kraken toen ik de eerste keer de deur van de kamer open deed, was overduidelijk de 1e in de kamer! eten was perfect, groote keuze en heerlijk engels, ligt 5 min lopen van metro station die je in hartje london brengt. nachtleven en centrum watford op 2 min lopen, zeker even het bezoeken waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jurys Inn Watford in Watford, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jurys Inn Watford zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jurys Inn Watford scoort een 8.46 uit 10 op basis van 20 reviews.