Hotel The Bell

Kleine hotelsWeer vandaag27°14°
Hotel The Bell

We hebben een aantal aanbieders voor The Bell voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Bell in het Nederlands

2006

The Bell is een gezellig, hotel in het centrum van met 46

M. Penders
10-9-2006

The Bell is een gezellig, hotel in het centrum van Thetford, met 46 kamers. Het heeft een leuke binnenplaats met picknickbanken, planten en bomen en enkele parkeerplaatsen. Meer parkeerplaatsen aan de achterzijde. Oudste gedeelte dateert uit 1490 (oude herberg); hierin is de gezellige bar te vinden. De kamers bevinden zich in de nieuwbouw. Goede en vriendelijke bediening. Uitstekend restaurant met veel variatie in gerechten; redelijke prijs. Enige minpunt was dat het restaurant op zaterdagavond werd gebruikt voor een bruiloftsfeest; bij navraag vertelde men dat op zaterdagen vaak feesten worden gehouden. De disco-overlast (onze kamer bevond zich boven het restaurant) duurde gelukkig maar tot 23.45 uur precies (zoals was gezegd).

Gereisd Anders in Sun Sep 10 2006 18:03:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesKrant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Bell in Thetford, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Bell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.