Hotel The Mill

Hotel The Mill

We hebben een aantal aanbieders voor The Mill voor je op een rij gezet:

Buro Scanbrit
Buro Scanbrit

1 review over Hotel The Mill in het Nederlands

Schitterend hotel ,super leuke sfeer

Motorblaadje
4-5-2012

Al vanaf aankomst is het SFEER, Erg Leuk! Dit hotel is een aanrader. De voormalige molen heeft nog een werkend waterrad waaromheen de bar is gebouwd. De ligging aan een beek en natuurgebied draagt nog verder bij aan de sfeer. Kamers prima(wel wat warm), personeel zeer vriendelijk. De bar is erg gezellig, maar het eten aan de bar is iets minder. Ons antwoord op de vraag”heeft het gesmaakt”was, “we hebben wel eens beter gehad”, men wist niet hoe hier mee om te gaan. Restaurant overigens prima. Stadje erg leuk en in de buurt is veel te doen.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesKluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Mill in Sudbury, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Mill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.