Airport hotelWeer vandaag15°8°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton London Stansted Airport voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Hilton London Stansted Airport in het Nederlands

Perfect hotel

Rinus Manders,
28-10-2017

Het hotel ligt dicht bij de luchthaven en het autoverhuur, door de late vlucht kwamen we na middernacht aan maar het hotel heeft een 24 uurs receptie, het personeel is uitermate behulpzaam.

Parkeerruimte is er genoeg en kost 9 Pond per dag, het ontbijt was super.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Prima hotel vlakbij Stansted Airport

Danny
12-12-2010

Het Hilton Stansted is een overwacht leuk hotel.

Het is een stuk gezelliger en informeler dan wje van een hilton airport hotel zou verwachten. Ook het restaurant is prima.

De ligging is een paar honderd meter naast de landingsbaan en niet er onder, dat scheelt veel lawaai.

Gereisd met vrienden in juni 2003

Omdat wij volgende ochtend vroeg vlogen vanuit Stansted airport ,kozen wij voor deze hotel. Plus dat Hilton een aanbieding had, en luchthaven vervoer regelt. Voor 3 pond toeslag brengt een speciaal Hilton bus je van uit luchthaven naar hotel. (ook voor terugweg dan zijn ze afgestemd op de eerste vlucht). Het was gewone bus. En ik vond de bus wat arm moedig uitzien. Hilton verder zag van buitenkant ook erg eenvoudig uit. De kamer zelf zag prima uit. Het had alleen geen minibar. Maar wel bad, waterkoker, en heerlijke bed. Verder konden wij als gast gebruik maken van de welness centrum. Dit wil zeggen, binnenbad, sauna en spa. Met fitness ruimte. Zag leuk uit. Alleen de om kleedruimte was erg armoedig. Er was een gezamenlijk kleedruimte. En als je niet samen wil opkleden dan was een aparte kleedruimte met gordijntje er voor. Iedereen kan zo in stappen. Al met al vergeleken Hilton in Brussel waar ik later logeerde is dit een koopje.

Gereisd met vrienden in december 2009

Het Stansted Hilton is goed voor zijn doel. Een luchthavenovernachting is hier goed te doen. De kamers en bedden zijn goed. Het avondeten niet meer dan redelijk. Het biedt flexibele uitcheck mogelijkheden en een frequente transfer service naar de luchthaven. Goed hotel voor luchthavenovernachtingen.

Gereisd zakelijk in februari 2009

leuk hotel

Sjoerd
25-12-2009

Nadat onze vlucht voor de 2e keer gecanceld was hebben we hier overnacht, omdat dit hotel dichtbij het vliegveld lag en ook erg goedkoop was. Het personeel was erg behulpzaam ook als we informatie nodig hadden over onze vlucht. Het internet was echter wel erg duur 3 pond voor 15 minuten. de kamers waren netjes en goed verzorgd . Het zwembad was ook erg netjes en het was er tenminste lekker warm. in tegenstelling tot bij de vorige twee hotels

Gereisd met vrienden in december 2009

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton London Stansted Airport in Stansted, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton London Stansted Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.