Pension

1 review over Pension The Cock Inn in het Nederlands

Value for money.

Alfons
22-10-2010

Prima voor één overnachting. Kamer is in orde, beetje gehorig. Eten in het café restaurant gedeelte is goed, het ontbijt ook. Vriendelijke mensen. B&B kostte 39GBP, netjes geprijsd.

B&B wordt met name gebruikt voor reizigers van Stansted airport, het café-restaurant (op maandagavond) ook door locals.

Prima voor een overnachting als tussenstop.

Gereisd alleenreizend in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension The Cock Inn in Sheering, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension The Cock Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.