Reviews over Radwell

Goed hotel

Jolanda,
    4-8-2012

Prima hotel ,makkelijk bereikbaar (aan de snelweg), wel de auto nodig om de omgeving te verkennen.Word meerendeel als overnachtingshotel gebruikt (doorreis of zakenmensen e.d.). Er is geen restaurant (van het hotel zélf), maar ligt aan een "services"station met allerlei eetgelegenheden(Mac, KFC,Starbucks, enz..) voor je ontbijt/avondeten...

Je kan bij het hotel wel je ontbijt bestellen (dag van te voren)en dan krijg je (voor zover ik weet) een of ander pakketje (hebben wij dus niet gedaan...) Op je kamer heb je sowieso waterkoker met koffie /thee/koekjes, erg fijn...Na een week word 't wel wat saai en heb je wel genoeg van je (krappe) famíliekamer,maar je hebt genoeg te doen/zien in de omgeving en dáár kom je uiteindelijk voor (wij toch)!

Kindvriendelijk is 't dus niet écht, want er niets te doen bij 't hotel(op een speeltuintje na).Kwaliteit van de kamer (bed,douche) was prima, op wat kl.mankementjes na (stoel/kast/airco) maar als je slaapplek in die buurt nodig hebt ,goed te doen!

Radwell scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews