Hotel De Vere Venues Hunton Park

HotelWeer vandaag22°18°
Hotel De Vere Venues Hunton Park

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor De Vere Venues Hunton Park voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel De Vere Venues Hunton Park

nigdy więcej

Michael
8-2-2010

nie polecam .jedzenie mogło by być lepsze śmierdzące starym olejem.Pan w recepcji zero zainteresowania co się dzieje .Pokoje brudne okna ,wykładziny ,śmierdzi .Zajmowałem 2 pokoje w tym co ja zamieszkiwałem num.22 pościel nie wyglądała na czystą ,w drugim pokoju gdzie mieszkał dzieci 23 brudna łazienka .Sprzątaczka która powinna posprzątać pokój tylko weszła i wyszła zmieniając ręczniki i śmierdział o dnie jak z popielniczki koszmar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Vere Venues Hunton Park in Kings Langley, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Vere Venues Hunton Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Vere Venues Hunton Park scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.