We hebben een aantal aanbieders voor Ipswich voor je op een rij gezet:

vakanties Ipswich

We hebben een aantal aanbieders voor Ipswich voor je op een rij gezet:

Reviews over Ipswich

Ipwsich Town bezoeken? The Place to be!

rlzandijk,
    7-4-2015

Redelijk nieuw hotel. Mooie kamers. Onze kamer had uitzicht op het vlakbij gelegen Portman Road. Het hotel heeft een prachtig gestyld bar/restaurant gedeelte met oa een (gratis) pooltafel.

Prijstechnisch ook nog eens zeer o.k.

Gereisd met vrienden in april 2015

Goed hotel

Jelle,
    31-1-2014

Mooi schoon hotel met mooie kamers. Vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt met typisch Engels eten zoals scrambled eggs met bacon. De ligging is aan de rand van de stad, waardoor het een eindje lopen is naar het centrum van de stad.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Een gezellige B&B met heerlijke kamers en ontbijt

Sandra,
    4-2-2013

De guesthouse is een karaktervolle woning uit 1905 aan een doorgaande weg. Ligging gunstig t.o.v. het centrum en enkele pubs in de omgeving. De vriendelijke eigenaar Martin heeft goede tips. De kamers zijn schoon, comfortabel en gezellig ingericht. Heerlijke bedden. Je kunt zelf koffie en thee zetten. Ontbijt is heerlijk, alles vers en biologisch. Een plek om zeker weer terug te keren!

Gereisd met partner in februari 2013

Heerlijk rustig & toch niet ver van alles vandaan.

Marina Geleijn,
    30-9-2010

Aan rustige, doodlopende straat. Toch dichtby centrum/snelweg. Moesten zoeken want folder toont achterkant (zuilen) ivp voorkant (gewoontjes). Ruime invalidekamer op begane grond met open deuren naar lege binnenplaats + deur naar straat. Parkeren kan voor de deur of op parkeerterrein. Beugelwc, tuin-/douchestoel. Aardig groot ontbijtbuffet en/of prima Engels ontbijt. Vriendelijke receptie (helpen dragen, mocht er pakjes laten bezorgen & by afwezigheid barstaf regelen zy ook drinken byv.). Nachtportier aanwezig. Diner keuzemenu met zéér weinig variatie. Maar als je dit bespreekt regelen ze iets voor je. Men staat open voor vragen en positieve kritiek. Schoonmaken kan iets beter (tekst op bewasemde spiegel stond van aankomst tot vertrek). Krant en telefoon (collect call mn) werkt niet altijd goed door problemen met leverancier. Centraal interieur aan de donkere kant, veel houtwerk. Kamers iets lichter. Water badkamer NIET DRINKBAAR. In plaats daarvan krijg je flesjes water op je kamer.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

super de luxe

ineke,
    25-6-2009

dit was echt een superhotel

zeer grote kamers en schoon

Gereisd met vrienden in juni 2009
Ipswich scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews