Hotel Premier Inn Harwich

Hotel Premier Inn Harwich

7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Premier Inn Harwich voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Premier Inn Harwich in het Nederlands

Goed om te overnachten zonder kinderen

Annemieke de Ridder
18-10-2013

Het ziet er goed en netjes uit. 1 heel groot nadeel ze willen in het restaurant naast het hotel eten voor de baby niet warm maken. Ook een melk voor de fles willen ze niet warm maken! Heel raar! Wat moet een klein kind dan eten?! Nooit meer hier!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

Perfect gelegen voor de Stena Line

Isolde
28-7-2013

Ligt direct aan de eerste rotonde die je tegen komt vanaf de ferry (of de laatste voor de ferry). Wij overnachten hier iedere overtocht, ideaal als je de ochtendboot hebt. Hotel is schoon, personeel is zeer vriendelijk, er is voldoende parkeergelegenheid. En aan de overkant van de weg ligt een zeer grote Morrisons (supermarkt) waar je nog de laatste dingen kunt kopen die je in Nederland niet kunt krijgen en je kunt er ook tanken.

Het eten in de Mayflower Inn is prima, engels pubfood maar van goede kwaliteit. Kies voor een Full English als ontbijt, je kunt zelf aangeven wat je wel en niet wilt, en de prijs is prima. Reserveer een tafel voor het diner via de receptie.

Gereisd met partner in oktober 2012

Geweldige locatie bij de ferry, nette kamers

ronnie.jelly
28-10-2012

Het hotel ligt vlakbij de ferry en bij een grote supermarkt. Wij hadden een familiekamer wat prijstechnisch heel voordelig is. Ondanks de twee extra bedden (naast een tweepersoonsbed) is er genoeg ruimte over in de kamer. Ruime parkeergelegenheid voor de deur. Douche in het bad maar alles keurig in orde. We hebben geen ontbijt gehad (vroeg weg) maar wel gegeten in het naastgelegen restaurant. Was wel oke, maar wat we erg vreemd vonden was dat je de bestelling zelf aan de bar moest doorgeven, de drankjes zelf moest halen, en vooraf moest betalen. En dan werd er ook vooraf gevraagd of je een fooi wilden geven (door de pin-automaat)... beetje raar.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

Leuk hotel naast restaurant,dicht bij terminal

hans en joke
26-10-2010

Leuk hotel van een grote hotelketen die in heel Engeland zit.

Naast het hotel is een restaurant.

Het is heel dicht gelegen bij de terminal van Stena Line , dus perfect als je laat aankomt of vroeg vertrekt.

Gereisd met partner in augustus 2010

Dit hotel ligt letterlijk net buiten de haven van Harwich. In combinatie met een overtocht van of naar Hoek van Holland dus een prima overnachtingsadres. Voor de idyllische ligging moet je het in elk geval niet kiezen.

Premier Inn hotels zijn eigenlijk altijd goed. Je weet wat je krijgt en je betaalt een heel redelijke prijs. 61 pond voor een vierpersoonskamer en 15 pond voor een ontbijtbuffet voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Dus zeer schappelijk. De vierpersoonskamer is ruim genoeg en de kamers zijn ook eigenlijk altijd goed schoon. Het personeel aan de receptie is uitermate vriendelijk en in het naastgelegen restaurant kun je prima eten voor ook weer een zeer goede prijs.

Naast het hotel ligt de Lidl. Altijd handig als je nog wat nodig hebt.

Wij hebben het hotel puur gebruikt voor de overnachting na en voor de bootreis. Daarvoor is het prima en zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Inn Harwich in Harwich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Inn Harwich zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.