Hotel Park Inn Harlow

Airport hotel, FamiliehotelWeer vandaag31°14°
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn Harlow voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Park Inn Harlow in het Nederlands

Kamers waren goed, diner was karig.

Cees Westerhout
22-6-2016

Wij hebben maar 1 nacht daar overnacht. De kamers waren goed en schoon. Het avondeten was in buffetvorm. Er stond iemand bij om op te scheppen. Neem de eerste keer genoeg want de tweede keer kwam niet meer want toen werd alles opgeruimd. Ontbijt was goed. Consumpties in de bar zijn vrij prijzig. De omgeving is niks, het ligt aan een doorgaande weg.

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Niet gauw weer

MartieHermien
21-7-2014

Op doortocht naar Ierland hier 1 nachtje geslapen. De kamer was vrij klein, als je dan 2 koffers bij he hebt, is er al gauw geen ruimte meer. Het was er ook niet al te schoon, stofnesten, haren van vorige gebruikers, enz. Het uitzetraam was defect, dus kon maar op 1 stand worden open gezet, komt daar bij het lawaai (de hele nacht door) van een afzuiginstallatie en als resultaat: slecht geslapen. Het eten van het Hotel (zowel diner als ontbijt) was goed.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ik waande mij in een opvang tehuis

traveller
20-7-2013

3 sterren zijn er toch een paar teveel naar mijn mening. Bij aankomst bleken er in en rond het hotel 10-tallen jongeren rond te hangen. Ik vermoed dat een deel van het hotel dienst deed als opvangtehuis.In de hotelgangen hing een wietgeur. De kamers vond ik vies, alles voelde plakkerig aan. de gym kon ik niet gebruiken wegens overbevolkt. Het ontbijt en de ontbijtzaal waren tot mijn verbazing dan weer wel OK. Ik had er geen veilig gevoel. Ik zou mijn spullen niet in de kamer durven achterlaten.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn Harlow voor je op een rij gezet:

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn Harlow in Harlow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn Harlow zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.