Hotel Imperial Hotel

Kleine hotelsWeer vandaag10°5°
Hotel Imperial Hotel
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Imperial Hotel voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Imperial Hotel in het Nederlands

Functionele locatie voor werk

Herman,
5-8-2017

Dit is een prima hotel in een helaas sfeerloze stad.

De bediening is aardig en zijn flexibel als je bijvoorbeeld vroeger wilt ontbijten. Dat is nooit een probleem en ze doen er alles aan om je te helpen.

De kamers zijn klein, maar schoon en netjes. Zaken die je nodig hebt voor je werk zijn beschikbaar.

Gelukkig ligt het hotel aan zee, waardoor je een goede wandeling kunt maken.

Great Yarmouth is echt sfeerloos. Lege gokpaleizen en casinos. Het is echt vergane glorie.

Absoluut een van de beste hotels van Great Yarmouth. Alle hotels in Great Yarmouth zijn oud, maar dit is absoluut een goed hotel. De kames zijn ruim en netjes, het personeel is vriendelijk en het ontbijt is goed (mits je van een engels ontbijt houdt). Het ligt aan het strand en je kan naar het centrum lopen (10 minuutjes). Ik ben hier meerdere keren geweest en de kwaliteit is constant. Het restaurant in het hotel staat heel goed aangeschreven, maar beviel mij niet geweldig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Imperial Hotel in Great Yarmouth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Imperial Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.