Hotel Ibis London Thurrock

HotelWeer vandaag23°11°

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis London Thurrock voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis London Thurrock in het Nederlands

Wij zijn 6 nachten in dit hotel geweest. Het hotel op zich is prima, prima kamers, zeker voor de prijs die je betaalt (voor Londense begrippen dan). Alles wat je nodig hebt is er en ook prima bedden. Grote minpunt is de ligging aan de M25, met de ramen dicht hoor je hier niets van, met ramen open slapen echter onmogelijk!

Naar dit hotel moet je dus alleen gaan als je daar in de buurt moet zijn en je moet beslist een auto bij je hebben, er is niets op loopafstand! Treinstation Purfleet naar centrum op 5 min. rijden. Lakeside shopping centre op 5 min. rijden, fantastisch winkelcentrum!

In het hotel zit een soort pub/restaurant waar je kunt eten en voor 8 pond p.p. kun je gebruik maken van het ontbijtbuffet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis London Thurrock in Grays, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis London Thurrock zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis London Thurrock scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.