Reviews over Grays

prima hotel op loopafstand van treinstation

Cornelis,
    9-11-2017

prima hotel met perfecte ligging om met de trein naar London te gaan,ruim 5 minuten lopen naar het treinstation en vandaar sta je in 30 minuten in het centrum.

Verder een heel groot winkelcentrum achter het treinstation.

Ochtend ontbijt is een prima typisch Engels ontbijt in buffetvorm en 's avonds kun je eenvoudig alla carte eten,eenvoudig maar prima.

Prima, maar niet als je naar het centrum wil!

Sissi,
    17-8-2013

Wij zijn 6 nachten in dit hotel geweest. Het hotel op zich is prima, prima kamers, zeker voor de prijs die je betaalt (voor Londense begrippen dan). Alles wat je nodig hebt is er en ook prima bedden. Grote minpunt is de ligging aan de M25, met de ramen dicht hoor je hier niets van, met ramen open slapen echter onmogelijk!

Naar dit hotel moet je dus alleen gaan als je daar in de buurt moet zijn en je moet beslist een auto bij je hebben, er is niets op loopafstand! Treinstation Purfleet naar centrum op 5 min. rijden. Lakeside shopping centre op 5 min. rijden, fantastisch winkelcentrum!

In het hotel zit een soort pub/restaurant waar je kunt eten en voor 8 pond p.p. kun je gebruik maken van het ontbijtbuffet.

Grays scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews