Felixstowe

Reviews over Felixstowe

Een grandioos hotel

walter,
    26-8-2010

We hadden dit hotel gevonden op internet. We bleven hier slechts een nacht omdat we naar een concert in Felixtowe gingen. Wat een luxe zeg, we kregen spontaan een upgrade voor een kamer aangeboden. De kamer was zo groot als een balzaal. De badkamer was ook zeer ruim. Het ontbijt de volgende ochtend klonk als een klok. Heel veel keuze uit fruit, broodjes, beleg noem maar op. Zeker een aanrader!!

Gereisd met partner in maart 2007

mooi historisch hotel

Ester,
    17-8-2009

Kamers zijn schoon en vriendelijk,belangstellend personeel.Ontbijt was goed verzorgd en gevarieerd.

Felixstowe is een mooie,rustige badplaats met mooie Victoriaanse architectuur.

Gereisd alleenreizend in september 2005

Ideaal en betaalbare luxe.

Peter Driessen,
    11-7-2009

Een prima plek als uitvalsbasis voor de omgeving te verkennen. De kamers zijn goed maar je zou er meer van verwachten als je binnen komt in het hotel. Gezellige bar en veel luxe zit gedeeltes.

Gereisd met vrienden in juni 2009
Felixstowe scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews