Hotel The Lamb

Hotel The Lamb
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor The Lamb voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel The Lamb in het Nederlands

Leuk hotel in een even leuke plaats.

Rokus
4-9-2012

Voortreffelijk eten, vooral voor een Engels driesterren hotel. Alleen de kamers zijn een beetje warm op mooie zomerse dagen als de zon erop schijnt. Voorzieningen zijn best wel goed, alleen wat weinig kastruimte. Het eten is wel heel goed voor een Engels hotel met pub, in jaren niet zulke lekkere patat (chips) gegeten en ook de kipvariaties, de garnalenkroketten en quiche met bloemkool waren voortreffelijk. En een heel schappelijke prijs voor Glenfiddich whiskey en de Irish coffee met echte Jameson's.

Nooit meer

Jean Hermans
14-4-2010

Eten is veel te weinig. zeeer kleine porties. Onvriendelijke manager. Herstel van problemen in kamers genegeerd.

Naja...

Wolfgang Machei
6-1-2010

Alter verbauter Kasten fehlen bloß noch die Gespenster

We hebben een aantal aanbieders voor The Lamb voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Lamb in Ely, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Lamb zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Lamb scoort een 5.67 uit 10 op basis van 3 reviews.