Camping The Dower House Touring Park

4 reviews over Camping The Dower House Touring Park in het Nederlands

nooit meer.

Tom.
19-9-2017

weg er naar toe over een een ongelooflijke baggerweg met enorme kuilen en plassen 1,5 a 2 km dat is dan wel lang hoor, alles in de caravan slaat alle kanten op,bij aankomst op de camping waren veel kasjes open geklapt, alles op de grond,

Inschrijven doen ze in een tuinhuisje met een klein nood winkeltje

We moesten hier 30 pond per nacht betalen, te duur, restaurant was dicht, pup ging misschien open,er is een klein verwarmt zwembad, terrein waar wij naartoe werden verwezen had hoog zeiknat gras met enorme bagger plekken in het rijpad met 10 cm diepe plekken vol met regen water , heester hagen vol gegroeid met verwilderde klimplanten

samen gevat: weg er naar toe knudde. bij aankomst ziet het er aardig uit, daarom wel ingeschreven en betaald ! Op de plek was het knudde. nooit meer !

Prachtige camping!

i_blankenburgh
12-8-2011

Zijn net terug van 2 weken The Dower House Camping Site. Prachtig gelegen familiecamping. Vrijwel uitsluitend Engelsen (heerlijk!). Verwarmd zwembad, dus ook op koelere dagen goed te gebruiken. Wel toezicht op eigen kinderen verplicht. Echte Engelse pub op het terrein: goed eten tegen lage prijzen. Kleine kampwinkel. Groot speelveld voor kinderen en apart voetbalveld. Midden in het bos, 's nachts geen verlichting. Laatste 1,5 km tot camping is grindpad.

Vriendelijke eigenaren, grote plekken.

2008

Midden in het bos, met veel te doen voor de kinderen

Natalie Griffith
1-5-2008

Midden in het bos, met veel te doen voor de kinderen. Het verwarmde zwembad is geopened vanaf eind mei. De camping ligt op 2 km van het plaatsje East Harling met een hele gezellige pub waar je welkom bent met het hele gezin. Je kunt er lekker en goedkoop eten en je kunt er herlijk buiten zitten.

2007

Camping ligt midden in het bos en in de avond is het er aardedonker. Veel sterren te zien dus en veel dieren te horen en te zien. (Herten, uilen, etc) enz. Camping heeft een gezellige pub waar je ook kunt eten. Ook afhaal mogelijkhied. Er is een klein zwembad en een kleine kampwinkel. Eigenaren zijn vriendelijk en elk jaar wordt er wel iets aan de camping uitgebreid. Al een jaar of 14 de camping waar we even bijkomen van een jaar werk voor we gaan trekken door het land.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping The Dower House Touring Park in East Harling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping The Dower House Touring Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.