Hotel Red Lion

Kleine hotelsWeer vandaag10°2°
Hotel Red Lion
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Red Lion voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Red Lion in het Nederlands

Moio ouderwets hotel

Anna & Wim
2-8-2010

Heel leuk ouderwets en charmant hotel. Het staat er al een paar honderd jaar, dus natuurlijk is alles schots (Engels) en scheef, maar dat is nu net de charme. Service is goed en ook het engelse ontbijt in huiskamer-setting is prima.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Red Lion in Colchester, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Red Lion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.