Hotel Red Lion

Kleine hotelsWeer vandaag10°4°
Hotel Red Lion
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Red Lion voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Red Lion in het Nederlands

Karakterestiek hotel in centrum van Colchester

Fred Godlieb
6-8-2009

De Red Lion ligt prima in het centrum, vlak bij veel winkels en het kasteel. Het is inderdaad oud en daardoor zeker sfeervol. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. 100 Euro per kamer voor 2 personen, inclusief ontbijt en diner. Diner was een goed 3 gangen menu en ontbijt Engels.

De kamer en zeker de badkamer was wel aan een opknapbeurt toe. Voegen tussen de badkamertegels die zwart zijn, toilet dat moeilijk doorspoelt, siliconenkit die een keer vernieuwd moeten worden, etc. Ook werd vergeten onze kamer schoon te maken na de eerste nacht.

Kortom, sfeervol, goede ligging maar is niet perfect.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Red Lion in Colchester, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Red Lion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.