Hotel Red Lion

3 reviews over Hotel Red Lion in het Nederlands

Moio ouderwets hotel

Anna & Wim
2-8-2010

Heel leuk ouderwets en charmant hotel. Het staat er al een paar honderd jaar, dus natuurlijk is alles schots (Engels) en scheef, maar dat is nu net de charme. Service is goed en ook het engelse ontbijt in huiskamer-setting is prima.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Karakterestiek hotel in centrum van Colchester

Fred Godlieb
6-8-2009

De Red Lion ligt prima in het centrum, vlak bij veel winkels en het kasteel. Het is inderdaad oud en daardoor zeker sfeervol. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. 100 Euro per kamer voor 2 personen, inclusief ontbijt en diner. Diner was een goed 3 gangen menu en ontbijt Engels.

De kamer en zeker de badkamer was wel aan een opknapbeurt toe. Voegen tussen de badkamertegels die zwart zijn, toilet dat moeilijk doorspoelt, siliconenkit die een keer vernieuwd moeten worden, etc. Ook werd vergeten onze kamer schoon te maken na de eerste nacht.

Kortom, sfeervol, goede ligging maar is niet perfect.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009
2007

Hotel is gelegen aan hoofdstraat van Colchester

Poppink, Delft
7-1-2007

Hotel is gelegen aan hoofdstraat van Colchester. Midden in centrum, maar heeft als nadeel geen directe parkeergelegenheid. Parkeren kan in nabijgelegn parkeergarage. Hotel is charmant in speciale betekenis van het woord: stokoud gebouw dat stamt uit de 15e eeuw. Dus veel vakwerk , maar alles is scheef. Dat geeft wel een speciale atmosfeer. Jammer is dat de kamers de nodige problemen hebben, zoals afbrekende duerknoppen, scheefhangende verwarmingen en loszittende doucheschermen. Alles is wel schoon. De bedden zijn wat gammel, maar wel voorzien van goede matras. Lakens en kussens zijn schoon en fris. Kortom: geen doorsnee hotel.

Gereisd anders in januari 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Red Lion voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Red Lion in Colchester, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Red Lion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.