Hotel Mark's Tey

11 reviews over Hotel Mark's Tey in het Nederlands

Kindonvriendelijk hotel

Shantie,
17-7-2017

Kamer gedateerd en oubollig. Bed aan de korte kant, kamer erg donker.

Kinderen mogen geen gebruik maken van het zwembad, pas na 20:00 uur. In Nederland horen ze dan in bed te liggen. Kennelijk is het hier anders. In het informatiemap stond een andere tijd, dit mocht niet baten. Morgen ontbijten en dan weer vertrekken, ik verwacht hier ook weinig van.

Wij komen hier niet meer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geschikt overnachtingsadres

cs.vandijen
21-11-2011

Dit hotel is als overnachtingsadres geschikt voor mensen die geen bijzondere eisen stellen aan een hotelkamer. Alles is standaard, inrichting, service en voorzieningen. Omgeving is weinig uitnodigend, eigen vervoer is een must. Openbaar vervoer is er wel, maar na 18 uur erg minimaal.

Gereisd alleenreizend in november 2011

dicht bij snelweg

c_branje
5-3-2011

Het hotel ligt dicht bij de snelweg. Dat is aan de ene kant handig, want je bent zo weer op pad. Aan de andere kant: als je zoals wij deze keer een kamer hadden aan de kant van de snelweg, heb je last van het verkeerslawaai. Een paar jaar eerder hadden we een kamer aan de andere kant en hebben we veel beter geslapen.

Mooie kamer met koffie- en theezetfaciliteiten. Bed is aan de korte kant. Gloeiend heet handdoekenrek op de badkamer.

Je kunt hier prima dineren. Goed Engels ontbijt.

Gereisd met partner in september 2005

2007

Dit is de 6e keer dat we hier waren, de kamers zijn uitstekend en worden goed schoongemaakt. Het restaurant is prima, al mag het continentale ontbijt wel wat uitgebreider. De ligging is decentraal, maar het treinstation naar Londen (1 uur, 20 pond pp incl metro) op 5 min loopafstand en de snelweg is ook vlakbij. Enige probleem bij dit hotel is het personeel, m.n. de jongeren. Zelden zo'n ongeinteresseerd, bot en klantonvriendelijk zootje gezien. Bij de receptie gaat het nog, maar de bar en de ontbijtzaal is erg. Onbegrijpelijk dat een hotel van deze klasse dat niet in de hand heeft.

Gereisd met partner in december 2007

We zijn hier nu voor de 6e keer tussen Kerst en Nieuwjaar geweest, het is dan heerlijk rustig in dit hotel. De kamers zijn uitstekend en worden goed schoongemaakt. De ligging is decentraal, maar het treinstation naar Londen (treinreis ong. 1u, en 20 pond retour pp incl metro ) 5 min lopen en de snelweg naar Londen en Colchester is ook dichtbij. Eten is goed alleen het continentale ontbijt mocht wel wat uitgebreider voor wie geen sausages en bacon wil. Het is al eerder genoemd maar ook wij moeten vaststellen dat het personeel echt niet mee wil werken. Onvriendelijk, bot en doen goed hun best om je niet thuis te laten voelen. Dit viel ons vooral aan de bar en de ontbijttafel op, m.n. het jongere personeel. Alles wordt ongeinteresseerd op je tafel gekwakt. Onvoorstelbaar bij een hotel van deze klasse.

Gereisd met partner in december 2007

Niet zo slecht als hiervoor beschreven. Kamer is op zich prima, bedden beetje kort (ik ben 1.90 m) en niet heel erg comfy.

Ontbijt is uitstekend en uitgebreid (gebakken bloedworst iemand?), verder niet gegeten in het hotel.

Want in de omgeving zijn een aantal pubs, m.n. in Coggeshall (5 min per auto) zijn er enkele. Daar is ook Indiaas restaurant.

Maar niet op looopafstand, dat klopt.

Gereisd met partner in oktober 2007

Wij zijn net terug van een korte vakantie in Engeland en hebben 6 nachten gelogeerd in dit hotel. Het is ons prima bevallen en hebben geen problemen gehad! De kamer was heel schoon(en wij zijn heel kritisch) niet gehorig en de bedden goed.

Alleen de snelweg hoorde je wel maar voor ons niet storend genoeg om niet weer terug te komen naar dit hotel. Het ontbijt was prima (wel zonder de ons zo geliefde kaas) Het personeel was vriendelijk. In de onmiddelijke omgeving geen spetterende activiteiten maar is dat ergens anders dan wel zo?? Wij hebben ons prima vermaakt: er is genoeg te zien in de omgeving en `s avonds is Mark`s Tey een prima rustpunt! In welk ander hotel liggen er elke dag weer lekkere koekjes voor je klaar? Kortom: wij komen graag nog eens terug in dit hotel!

Gereisd met partner in augustus 2007

Door de jaren heen vaker in dit hotel geweest en het is triest bij elk bezoek te moeten constateren dat het (receptie)personeel door de jaren heen steeds onbeleefder, onvriendelijk en ongeïnteresseerder wordt.

Bedden zijn zeker voor een 4-sterren hotel slecht en de dekens zijn niet schoon.

Aangezien de assistent bedrijfsleider de kroon spant met onbeleefd en ongeïnteresseerd gedrag zal dit hotel voorlopig niet veranderen.

In aanwezigheid van de assistent bedrijfsleider wordt ook zonder blikken of blozen geprobeerd een hogere kamerprijs af te rekenen dan afgesproken (EN BUITEN VERMELD!).

Gereisd anders in juni 2007

Dubbele kamer (2 volwassenen + 2 kinderen) voor 69 pond per nacht + uitstekend ontbijt. Schone kamers, weinig op aan te merken. Personeel wisselt qua interesse inderdaad, lastig als ze je de verkeerde bustijd opgeven. Zwembad + tennisbaan!

Gereisd familie in mei 2007

Diverse keren zijn wij in dit hotel wezen overnachten.

Door de jaren heen, is de service steeds slechter.

Ongeintereseerde personeel,weinig behulpzaam,

In de omgeving is helemaal niets, ook géén restaurant, dus je bent aangewezen op eigen vervoer om ergens anders dan het hotel te eten.

Wij zullen nooit meer in dit hotel verblijven.

Gereisd anders in februari 2007

Buro Scanbrit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mark's Tey in Colchester, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mark's Tey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.