Hotel Holiday Inn Colchester

Hotel Holiday Inn Colchester

KinderhotelWeer vandaag10°3°
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Colchester voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Airco
Restaurant
Speeltuin
Sauna

5 reviews over Hotel Holiday Inn Colchester in het Nederlands

goede locatie op doorreis, slechte bedden

ronnie.jelly
2-11-2012

Het Holiday Inn express colchester ligt aan de snelweg, handig als je van de ferry komt en op doorreis bent naar Londen. Hotelkamers keurig tot luxe, wij hadden 2 kamers (met oudere kids) met een tussendeur. Eigenlijk waren de enige klachten die wij hadden het niet te grote tweepersoons bed wat in het midden erg doorzakte, en het ontbijt waarvan het werd gepresenteerd als English maar het bevatte alleen ei/bonen/worst en de gebruikelijke (continental) toebehoren, maar geen bacon, champignons of tomaat. Bovendien moest je vooraf inschrijven voor een bepaalde tijd voor het ontbijt omdat het erg druk kon zijn.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

Rustig en netjes hotel

Chris
20-9-2012

De kamers zijn ruim en netjes alsook de badkamer.

Het ontbijt is zéér goed en gevarieerd.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Een prima begin van een vakantie in Engeland

Theo Schotman
8-8-2012

Ongeveer 20 kilometer van de boot ligt dit hotel. Het is een degelijk Engels hotel, met een goede service. De inrichting is minder modern. Het ontbijt is goed en heeft voor elk wat wils.

Gereisd met partner in juli 2012

We verbleven in dit hotel op onze heen en terugreis door Engeland i.v.m. de overtocht Harwich - Hoek v Holland en v.v. Keurige kamers,prima bedden, m.u.v. de slaapbank<da's vaker zo. Nette douche, televisie op de kamer, airco. Fijne receptionisten en een ontbijt om de dag op door te kunnen. En dit alles voor nog geen 60 euro. Days Inn kan hier een voorbeeld aan nemen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

prima overnachting in combinatie met ferry Harwich

Sjaak
17-4-2012

Prima hotel, wat we bezochten na en vor de ferry in Harwich

Gereisd met vrienden in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Colchester in Colchester, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Colchester zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.