Camping Colchester

5 reviews over Camping Colchester in het Nederlands

perfect voor vertrek of aankomst Stena Harwich

Stephan Hendrikx
26-10-2017

perfecte camping als je met Stena aankomt of vertrekt in Harwich. Veel beter dan de camping in Harwich en maar een half uurtje rijden van de ferry. Schoon sanitair, vriendelijke eigenaar. Van te voren gebeld en laat aankomen was geen probleem. Op de terugreis dezelfde camping gepakt en vroeg vertrekken was wederom geen probleem. Prima plek gehad (geen stinkende vuilcontainers gezien) op een keurige hard-pitch. Colchester is een leuke stad, echt lekker eten doe je bij The Green Room (North Hill Hotel). Echt een aanrader.

jammer

mary
3-9-2017

Een kleine camping aan de rand van de stad. We waren al eerder enkele dagen op deze camping geweest, een aantal jaren geleden. Toen stonden we langs het grasveld, wel wat gehorig maar heel goed te doen voor een bezoek aan de leuke stad Colchester.

Nu besloten we het als 1e camping vanaf Harwich te gebruiken. We hadden tevoren een mailtje gestuurd dat we dus wat later aan zouden komen. Was wel wat verbaasd toen we een plek kregen toegewezen naast de vuilcontainers die ontzettend stonken, het is niet overdreven te zeggen dat je niet wist hoe snel je de caravan in moest. Kijk, dat is nou jammer, op het hele veld stond maar 1 caravan dus het had gemakkelijk anders gekund.

Je betaalt de volle prijs, dus waarom gasten dan pal naast die stinkende vuilnisbakken gezet als de camping bijna leeg is?

Voor de terugreis maar een andere camping gekozen. Jammer.

Veel kampeerders gebruiken deze camping als eerste overnachting na de boot van Hoek van Holland naar Harwich. De afstand is dan ongeveer nog 30 km terwijl er in Harrich op 3 km van de haven ook een camping is die niet in het Anwb boekje staat maar wel prima is. De camping is op zich prima en het stadje Colchester is ook een bezoek waard maar de verkeershinder van de naast de camping gelegen autoweg is groot en dat staat niet in het boekje.

Prima camping

kees
22-11-2009

We verbleven er met een compleet voetbalteam. Prima camping en de omgeving is zeker de moeite van het bezoeken waard.

2006

Sanitair en staanplaatsen heel goed

Jajay
11-6-2006

Sanitair en staanplaatsen heel goed. Camping ligt aan een drukke weg. Maar heel gunstig als je in Harwich aankomt en vertrekt. Colchester is een hele mooie plaats, goed winkelen en mooie musea en oude straatjes. Aan te bevelen als camping voor een overnachting van en naar de boot in Harwich maar zeker de moeite waard wat dagen langer te blijven om de Colchester en omgeving te verkennen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Colchester in Colchester, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Colchester zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.