Colchester

Reviews over Colchester

perfect voor vertrek of aankomst Stena Harwich

Stephan Hendrikx,
    26-10-2017

perfecte camping als je met Stena aankomt of vertrekt in Harwich. Veel beter dan de camping in Harwich en maar een half uurtje rijden van de ferry. Schoon sanitair, vriendelijke eigenaar. Van te voren gebeld en laat aankomen was geen probleem. Op de terugreis dezelfde camping gepakt en vroeg vertrekken was wederom geen probleem. Prima plek gehad (geen stinkende vuilcontainers gezien) op een keurige hard-pitch. Colchester is een leuke stad, echt lekker eten doe je bij The Green Room (North Hill Hotel). Echt een aanrader.

Gereisd met partner in september 2017

Aardige overnachtigscamping met veel overlast

Roel,
    25-6-2016

Veel kampeerders gebruiken deze camping als eerste overnachting na de boot van Hoek van Holland naar Harwich. De afstand is dan ongeveer nog 30 km terwijl er in Harrich op 3 km van de haven ook een camping is die niet in het Anwb boekje staat maar wel prima is. De camping is op zich prima en het stadje Colchester is ook een bezoek waard maar de verkeershinder van de naast de camping gelegen autoweg is groot en dat staat niet in het boekje.

Gereisd met partner in mei 2016

goede locatie op doorreis, slechte bedden

ronnie.jelly,
    2-11-2012

Het Holiday Inn express colchester ligt aan de snelweg, handig als je van de ferry komt en op doorreis bent naar Londen. Hotelkamers keurig tot luxe, wij hadden 2 kamers (met oudere kids) met een tussendeur. Eigenlijk waren de enige klachten die wij hadden het niet te grote tweepersoons bed wat in het midden erg doorzakte, en het ontbijt waarvan het werd gepresenteerd als English maar het bevatte alleen ei/bonen/worst en de gebruikelijke (continental) toebehoren, maar geen bacon, champignons of tomaat. Bovendien moest je vooraf inschrijven voor een bepaalde tijd voor het ontbijt omdat het erg druk kon zijn.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

Rustig en netjes hotel

Chris,
    20-9-2012

De kamers zijn ruim en netjes alsook de badkamer.

Het ontbijt is zéér goed en gevarieerd.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Een prima begin van een vakantie in Engeland

Theo Schotman,
    8-8-2012

Ongeveer 20 kilometer van de boot ligt dit hotel. Het is een degelijk Engels hotel, met een goede service. De inrichting is minder modern. Het ontbijt is goed en heeft voor elk wat wils.

Gereisd met partner in juli 2012
Colchester scoort een 7,1 uit 10, op basis van 7 reviews