Hotel Premier Inn Clacton-On-Sea

We hebben een aantal aanbieders voor Premier Inn Clacton-On-Sea voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Premier Inn Clacton-On-Sea in het Nederlands

• Goed: 7 - 8

Prima en vlakbij de boot in Harwich

SuburbanAngel, 30-7-2015

Omdat we voor de dagboot van Harwich naar Hoek van Holland al vroeg moesten inchecken, boekten we de nacht ervoor dit hotel. We betaalden in juli 2015 £79,- voor een family room met toilet, bad en televisie. Het is uitstekend bevallen en een volgende keer zullen we dit zeker weer overwegen. Zeer vriendelijke ontvangst, niet al te duur restaurant naast de deur en ook een MacDonalds. Bij beide kun je ook ontbijten. Van het hotel naar de boot is slechts 20 minuten. Naast de boot zit een grote supermarkt van Morrisons waar we proviand voor op de boot hebben ingeslagen.

Eventuele nadelen:

De weg waaraan het hotel ligt kan gehorig zijn. Wij sliepen aan de achterkant en hadden geen last van het verkeer. Er is geen airco in het hotel en de temperatuur in de kamers kan behoorlijk oplopen. Wel stonden er bij ons 2 grote ventilatoren op onze kamer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Inn Clacton-On-Sea in Clacton-on-Sea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Inn Clacton-On-Sea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premier Inn Clacton-On-Sea scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.