Camping Orchards Holiday Park

Camping Orchards Holiday Park
7,7

9 reviews over Camping Orchards Holiday Park in het Nederlands

De vrijheid van een eigen vrijstaande stacaraven. Het complete vakantiegevoel met eigen slaapkamers, badkamer en keuken. En een ruime woonkamer met zitgedeelte en met eetgedeelte. En natuurlijk een warme kachel voor de koude momenten. Lekker knus en gezellig. Eenvoudig, maar alles er. Eigenlijk is het gewoon een tiny house. Dat is dus echt ontspannen en lekker genieten. Wat wil je nog meer in je vakantie dan zo'n complete accomodatie die helemaal voor jou zelf is en je een oneindig vakantiegevoel geeft.

Wij waren heel tevreden .

smink
29-6-2011

Geboekt een c caravan. Ruim voor 4 personen . netjes. Uiteraard staan ze redelijk dicht op elkaar, maar dat is overal in engeland. Totaal geen last van buren etc. Veel zandstranden in de buurt, Aan boord op heenweg voor 2 personen een buitenhut waar 5 pers. konden slapen, terugweg een 2 pers. binnenhut, omdat de buitenhutten volgeboekt waren op deze dag . Hiervoor extra korting. De boot en hutten zien er uitstekend uit. Voor ons een prima uitje.

Typisch engels park

Ilona
29-3-2011

Dit stacaravan park is prima. Wij hebben een type Superior geboekt via TO. de caravan wat vrijwel nieuw en van alle gemakken voorzien (oven, magnetron, waterkoker, koelkast, diepvries). Tuinmeubilair is nooit standaard. Dit dien je bij boeking door te geven. De caravans staan wel dicht bij elkaar maar dit is in engeland normaal. Het park heeft een prima zwembad en er is dagelijks vermaak voor wie dit leuk vindt. Ook worden er verschillende activiteiten georganisseerd voor kinderen. De gokhallen zijn overal in engeland te vinden dus ook hier. De incheck is inderdaad ook in de gokhal. Dit ivm ruimtegebrek in de receptie. Is niets mis mee. Op het park is ook een spar supermarkt maar de Sainbury en Tesco zijn op rijafstand. Wij hebben Colchester, Cambridge, Lavenham en Clacton on Sea bezocht, zeker de moeite waard. Boek de accommodatie in combinatie met de Stenaline, dat is wel zo makkelijk!

Een griebusbende

jaja
    19-8-2010

Zeer slecht onderhouden park. Overladen met caravans. Overlast tot diep in de nacht door feesten elders op het park. Slechte voorzieningen in de caravan.(drie pannen, 5 borden). Slechte bedden.

Erg naar ons zin gehad

laura_honders
    24-7-2010

Ok, het is al een tijdje terug, maar wij hebben het als tieners in 1993 ontzettend naar ons zin gehad in dit vakantiepark. We verbleven met z'n 5-en in een stacaravan, van alle gemakken voorzien. In het park was een animatieteam dat elke avond wel iets organiseerde. Was erg vermakelijk om er naar te kijken. Dikke vrienden geworden met de Dinkie Donuts-man die er elke dag stond met zijn karretje met donuts.

vergane glorie

fam. van Dijk
        13-2-2010

Eerste indruk van de camping was slecht. We moesten inchecken in een grote gokhal. (Deze gokhallen ("amusement") kom je trouwens overal in Engeland tegen. Vreselijk hoe veel jonge kinderen daar een hele middag vertoeven).

Het terrein was zeer slecht onderhouden en rommelig.

De stacaravan was redelijk (onderhoud en schoon), maar de inboedel zeer mager (slechte pannen, geen buitenmeubilair, slechte matrassen).

We zaten in de eerste week van de zomervakantie, maar het was erg rustig op de camping. De kinderen (4-6 jaar) hadden geen enkele aansluiting met andere kinderen. Zwembad was netjes, maar helaas vaak niet open.

niks mis mee

A.de Mooij
          25-8-2009

The orchards is voor ons een goede camping om van daar naar div. grote plaatsen

te rijden.

Zeer vriendelijk personeel en als er iets niet werkt word het snel verholpen.

Wij gaan ieder jaar 3 keer daar deze camping en hopen dit nog lang te kunnen doen.

april/juni/october

Prima uitvalbasis

Willem
            20-8-2009

Zeer grote camping, maar wel rustig. Caravan Superior + ruim, comfortabel en netjes. Geen tuinstoeltjes. Oven, grill, waterkoker en magnetron aanwezig, maar geen koffiezetapparaat! Veel opbergruimte in keuken en slaapkamer(s). Geen tennisveld of tafeltennistafels. Zo goed als geen Nederlanders op de camping. In Clacton 2 grote supermarkten, die ook op zondag open zijn. Even ten zuiden van Clacton prima strand. Colchester, Cambridge en Londen zijn van hieruit makkelijk te bezoeken.

grote kale camping

Frank
            3-5-2009

Veel stacaravans (tot. ong. 1000) zonder privacy. Alle stacaravans staan op grote velden zonder enige afscheiding. Ook is er een veld voor toercaravans.

Zwembad: ook overdekt, klein maar wel schoon.

Goede (strenge) badmeesters.

Zwembad is niet de hele dag open (alleen van 10:00-12:45 en 14:00 - 16:45)

Ook is er een grote hal met gokautomaten.

Winkel: niet duur en groot assortiment ('s morgens vers brood).

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Wij hadden een Prestige Plus stacaravan (3 slaapkamers met opgemaakte bedden), was redelijk goed schoongemaakt.

Uitrusting bij stacaravan erg summier, bijvoorbeeld geen stoeltjes om buiten te zitten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Orchards Holiday Park in Clacton-on-Sea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Orchards Holiday Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.