Reviews over Clacton-on-Sea

Heerlijke complete stacaraven van alles voorzien

Ge
    1-2-2018

De vrijheid van een eigen vrijstaande stacaraven. Het complete vakantiegevoel met eigen slaapkamers, badkamer en keuken. En een ruime woonkamer met zitgedeelte en met eetgedeelte. En natuurlijk een warme kachel voor de koude momenten. Lekker knus en gezellig. Eenvoudig, maar alles er. Eigenlijk is het gewoon een tiny house. Dat is dus echt ontspannen en lekker genieten. Wat wil je nog meer in je vakantie dan zo'n complete accomodatie die helemaal voor jou zelf is en je een oneindig vakantiegevoel geeft.

Prima en vlakbij de boot in Harwich

SuburbanAngel
    30-7-2015

Omdat we voor de dagboot van Harwich naar Hoek van Holland al vroeg moesten inchecken, boekten we de nacht ervoor dit hotel. We betaalden in juli 2015 £79,- voor een family room met toilet, bad en televisie. Het is uitstekend bevallen en een volgende keer zullen we dit zeker weer overwegen. Zeer vriendelijke ontvangst, niet al te duur restaurant naast de deur en ook een MacDonalds. Bij beide kun je ook ontbijten. Van het hotel naar de boot is slechts 20 minuten. Naast de boot zit een grote supermarkt van Morrisons waar we proviand voor op de boot hebben ingeslagen.

Eventuele nadelen:

De weg waaraan het hotel ligt kan gehorig zijn. Wij sliepen aan de achterkant en hadden geen last van het verkeer. Er is geen airco in het hotel en de temperatuur in de kamers kan behoorlijk oplopen. Wel stonden er bij ons 2 grote ventilatoren op onze kamer.

Gastvrijheid en vriendelijk

B.Pouw
    31-7-2011

Na een nachtoversteek met de Ferry, vroeg in de morgen aangekomen in Harwich. En dus ook erg vroeg in Clacton-on-Sea, om 10.30u!!. Geen enkel probleem, de kamer stond al voor ons klaar. Wilden we soms nog aanschuiven voor een laat ontbijt, ook geen enkel probleem. Een wel heel vriendelijke ontvangst door de ruim 70-jarige pensionhouders. We zijn hier 2 dagen geweest en als pension zeker aan te raden. Maak als je hier bent even een uitstapje naar Walton-on-the-Naze!

Wij waren heel tevreden .

smink
    29-6-2011

Geboekt een c caravan. Ruim voor 4 personen . netjes. Uiteraard staan ze redelijk dicht op elkaar, maar dat is overal in engeland. Totaal geen last van buren etc. Veel zandstranden in de buurt, Aan boord op heenweg voor 2 personen een buitenhut waar 5 pers. konden slapen, terugweg een 2 pers. binnenhut, omdat de buitenhutten volgeboekt waren op deze dag . Hiervoor extra korting. De boot en hutten zien er uitstekend uit. Voor ons een prima uitje.

Typisch engels park

Ilona
    29-3-2011

Dit stacaravan park is prima. Wij hebben een type Superior geboekt via TO. de caravan wat vrijwel nieuw en van alle gemakken voorzien (oven, magnetron, waterkoker, koelkast, diepvries). Tuinmeubilair is nooit standaard. Dit dien je bij boeking door te geven. De caravans staan wel dicht bij elkaar maar dit is in engeland normaal. Het park heeft een prima zwembad en er is dagelijks vermaak voor wie dit leuk vindt. Ook worden er verschillende activiteiten georganisseerd voor kinderen. De gokhallen zijn overal in engeland te vinden dus ook hier. De incheck is inderdaad ook in de gokhal. Dit ivm ruimtegebrek in de receptie. Is niets mis mee. Op het park is ook een spar supermarkt maar de Sainbury en Tesco zijn op rijafstand. Wij hebben Colchester, Cambridge, Lavenham en Clacton on Sea bezocht, zeker de moeite waard. Boek de accommodatie in combinatie met de Stenaline, dat is wel zo makkelijk!

Clacton-on-Sea scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews