Hotel Premier Inn Cambridge A14 J32

We hebben een aantal aanbieders voor Premier Inn Cambridge A14 J32 voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Premier Inn Cambridge A14 J32 in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Goed voor een kort verblijf

Jodewa, 23-8-2012

Dit vrij nieuwe hotel ligt midden een nieuwe wijk aan de rand van de stad. Het onthaal was joviaal en correct.

Bij de verwelkoming kregen we praktische tips om naar Cambridge te gaan per auto.

De kamer was een basic 2 pers.kamer met 2 extra bedden, dus naar de kleine kant, doch proper en gerieflijk (o.a. flatscreen, handdoeken, thee,..).

Het ontbijt was goed, veel warme spijzen, maar geen charcuterie of kaas. De broodkeuze was beperkt.

Er is een ruime parking rond het hotel dat voornamelijk door engelse zakenlieden en contractors bezocht word. We hebben geen andere buitenlandse toeristen gezien.

Het is een ideale uitvalsbasis om Cambridge of Duxford te bezoeken, maar lang verblijf (>3 dagen) is niet aan te raden.

We hebben ook een avondmaal genomen "à la carte" wat een goede prijs/kwaliteit verhouding had. Dranken zijn vrij prijzig en de bediening was in functie van een goede fooi. Men kwam te vaak aan de tafel vragen of alles in orde was. De gerechten keuze was voldoende.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Inn Cambridge A14 J32 in Cambridge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Inn Cambridge A14 J32 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premier Inn Cambridge A14 J32 scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.