FamiliehotelWeer vandaag23°14°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Express by Holiday Inn Cambridge voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Express by Holiday Inn Cambridge in het Nederlands

Echt zakenhotel, redelijke service.

Desirée
10-9-2010

Ontvangst was vrij goed, op zich ging het soepel. Wel was de receptioniste een beetje kort. Kamers waren netjes, licht en vrij nieuw. Gratis Wifi Internet op de kamers is ideaal. Aanbod tv-zenders is minimaal, maar dat is denk ik te verwachten van een zakenhotel. Koffie- en theezet-faciliteiten aanwezig, wel minimaal: koffie (gewoon en decaf), thee, suiker, zoetjes en melkpoeder. Groot nadeel was dat het receptiepersoneel ook het barpersoneel is, waardoor je vaak moet wachten, zowel bij het bestellen van eten of drinken alsook bij in- of uitchecken. Ook is het niet mogelijk om een bestelling op kamernummer te noteren, alles moet direct betaald worden. Eten en drinken is simpel, maar wel goed, er is genoeg keus qua sauzen. Ontbijt is een buffet, helaas duurde het soms erg lang voor de eieren of de bacon bijgevuld werden. Keuze uit Engels ontbijt, croissants en toast. Beleg: jam en marmelade. Tijdens ons verblijf werden we niet elke keer begroet. Check out ging soepel.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 16 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zakenhotel

anoniem
11-6-2009

Op zich niks mis mee, beetje ongezellige ontbijtzaal, en ligt aan een industieterrein

Gereisd Met partner in juni 2009

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesKluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Express by Holiday Inn Cambridge in Cambridge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Express by Holiday Inn Cambridge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.