Bed and Breakfast Acorn Guesthouse

Bed and Breakfast Acorn Guesthouse

4.5Matig

Engeland, East of England, Cambridge

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Acorn Guesthouse?

4.5Matig

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

2 reviews over Bed and Breakfast Acorn Guesthouse

• 2018
    3H. Wolf24-08-2018

Vieze kamer

We hadden gevraagd om een rustige kamer en kregen die ook, in een bijgebouw achter het hoofdgebouw. Deze kamer was alleen erg vies. We zijn wat dat betreft niet zo kritisch, maar overal lagen dikke plukken stof, in het beddengoed zaten vlekken (lippenstift), er lagen zwarte haren in het bed, in de badkamer zat overal schimmel, de wekkerradio zat vol aangekoekt vuil. Mijn vrouw heeft foto's gemaakt en die aan de eigenaar laten zien. Die zei dat hij z'n personeel niet controleerde en dat misschien wel moest doen, nu hij de foto's zag. We hebben ons geld teruggekregen.

De verbazing bleek gespeeld: eenmaal thuis hebben we op verschillende websites recensies opgezocht van het Acorn Guest House en daarop vonden we, naast lovende recensies van mensen die in het hoofdgebouw hadden overnacht, ook vergelijkbare verhalen van anderen die in het bijgebouw zijn ondergebracht.

Nadeel was ook dat het raam maar op een kiertje open kon.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9henk.menger04-08-2011

Voor alleen bed & Breakfast, aan te bevelen

Hadden een drie persoons kamer B&B geboekt. Bij aankomst zag de eigenaar de derde persoon en bood meteen aan, zonder bij te betalen. dat we 2 kamers kregen i.p.v. 1. Kamer was voor ons doel, alleen slapen en s'ochtends een ontbijtje ruim voldoende. Keuze uit 3 soorten ontbijt, Englisch, continental of vegetarisch. Heeft ons allen goed gesmaakt, men kon vragen wat men wilde en men kreeg het ook meteen, zonder enig probleem. Kamer en douche waren schoon. Vriendelijke mensen. Zorgde voor de taxi, sprak een ritprijs af, zelfs voor onze reis terug naar Stansted Airport. Taxi was met 3 personen net zo duur als met het openbaar vervoer en duurde de helft daarvan. Voor een bezoekje aan Cambridge aan te bevelen B&B.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

0 tips over Bed and Breakfast Acorn Guesthouse