Hotel Ibis London Elstree-Borehamwood

Hotel Ibis London Elstree-Borehamwood
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis London Elstree-Borehamwood voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Ibis London Elstree-Borehamwood in het Nederlands

Goed hotel buiten Londen

ollie.pluis
18-8-2014

Dit Ibis hotel is prima te doen, zeker als je met de auto bent. Er is voldoende parkeergelegenheid. Tegenover het hotel is een bushalte. Bussen rijden mooi op tijd en frequent. Stap op de trein in Elstree of blijf zitten tot Edgware en stap dan op de metro. Binnen een half uur ben je in het centrum. Goed te doen.

vreemd hotel slechte service

marion
1-7-2011

De kamers waren prima maar ze waren totaal niet op gewassen tegen een bus vol mensen dus met het eten was het een ongeorganiseerde bende wat wel op mijn lach spieren werkte moet ik zeggen.

Mooi nieuw hotel, wat recht aan het centrum van Borehamwood ligt (tegenover de studio's).

Het station van Borehamwood is 5 minuten lopen, en vanaf daar sta je in 20 minuten in Londen.

Service was goed, al moet je voor ieder wissewasje extra betalen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis London Elstree-Borehamwood in Borehamwood, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis London Elstree-Borehamwood zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis London Elstree-Borehamwood scoort een 7.4 uit 10 op basis van 3 reviews.