Reviews over Borehamwood

Goed hotel buiten Londen

ollie.pluis
    18-8-2014

Dit Ibis hotel is prima te doen, zeker als je met de auto bent. Er is voldoende parkeergelegenheid. Tegenover het hotel is een bushalte. Bussen rijden mooi op tijd en frequent. Stap op de trein in Elstree of blijf zitten tot Edgware en stap dan op de metro. Binnen een half uur ben je in het centrum. Goed te doen.

Prima hotel.

Saskia
    27-7-2013

Prima, niet al te duur hotel. Prima uitvalbasis om Londen te verkennen. Voor £ 2 per dag parkeer je bij het dichtstbijzijnde metrostation. Ontbijt is heerlijk, kinderen eten gratis mee. Personeel s erg vriendelijk en zeer bereidwillig je te helpen. Wij hadden een familiekamer. Niet veel ruimte met 4 bedden, maar voor 3 nachten prima te doen. Je slaapt er toch alleen maar.

Goede locatie tov Centrum en station

M
    4-4-2010

Mooi nieuw hotel, wat recht aan het centrum van Borehamwood ligt (tegenover de studio's).

Het station van Borehamwood is 5 minuten lopen, en vanaf daar sta je in 20 minuten in Londen.

Service was goed, al moet je voor ieder wissewasje extra betalen.

Borehamwood scoort een 7,7 uit 10, op basis van 3 reviews